22.7.07

BIntang berkelip. Mata terkebil kebil

Jam 4.16 am. Di saat bintang yang mungkin sedang indah berkelip-kelipan. Mahluk-mahluk yang sedang enak di buat mimpi. Atau ada yang sedang bercanda di luar menjadi hantu di malam minggu..
Kenapa saya mesti bangun dan mengadap monitor ni semata mata untuk siapkan keje ni!!!!!! wagh!!!!!!! Baru kejap layan keroncong, tetiba kena bangun camni...isk isk..

"make sure i'll receive ur email before monday", kata cina yang bernama Andrew itu.
"fuck u la setan", bisik hati saya.

ok. damn me. I love art and design a lot. but sometimes i rasa nak quit and bertukar menjadi chef. tak pun cikgu, tak pun setiausaha, tak pun polis sentri, tak pun robokop. ok damn me. dem dem dum.

Hari ni, (i mean semalam) Komplot perform kat Laundry the curve. Tak pegi. hehehehe...Malas la. So cant wait to hear bout it from akim and rara.


1 comment :

Anonymous said...

hey hey..sapa suh ko tak pegi ha..
aku ingat kau pegi..shook tanya aku mana kau..
aku sensorang tau even ada female friends yg len,
but yet im still alone dancing while komplot perform..
love their song..really make me turn on into shaking..
hoho..apa aku ckp ni..aku nari blakang akim..tak peduli org ckp pe
sbb aku sensorang..hehe..blakang aku noh and tya..
best best..b4 tu aku ngan akim nek p hairkunst saloon.
nice nice..rambut model n saloon tu santek.
pastukan pastukan "si dia" msg aku..nk dtg...so we met d idaman restoran..
haih.. :) klo dia dtg awal kan best..leh hug2 sambil tgk komplot. ;P