21.8.07

Rantai Akustik Nite -2

Sesampainya di sana, suasana masih lengang. saya keseorangan. Menunggu kawan mengambil flyers di kereta. mencari cari handai yang lain yang belum kunjung tiba. Tak lama kemudian, Haja ibrohim tiba dengan baju cheongsam pink nya. kami bersama malam itu. besama amin, ikan, dan sape lagi tah (aku tak ingat). tapi yang penting semuanya junior.

Rara dengan pacarnya. =) dan teman teman2 hottiesnya. Sue anna joe , miss fynn dan anna. (dan semestinya miss fynn itu adalah performers sejati.) saya kagumi dia sepenuh hati. bukan senang nak jadi selamba cam dia. rawk my soul miss fynn!

Cry me beybeh , miss fynn!

Sebelum miss fynn, banyak la band2 yang juga turut menaikat urat sarap dan napsu. wahahha..lima bintang buat radiostar, si pot yang kiut lagi silver toungue, decma, funkydollyz, sitadewi(drummer sahje) wakaka.

Sila chari di mana saya di dalam photo di atas. ehehehehe

ape pun, akustik nite 2 memang agak best. dan tidak rugi untuk di hadiri. Magazine dont panic pun ade. =) aih..sebenarnya aku tatau nk ulas apa2 pasal rantai akustik nite. Mintak maaf bagi yang tertipu. hehehehe


1 comment :

abdul mutalib jaamat said...

huh, aku nmpk muka sorg mamat yg tgh berdiri tuh, dkt area depan tuh...
menyampah..fukk ar...hehe...