2.10.07

Dari SS2 ke Kelana Jaya

Dah la panas terik, salah lak tu masuk lorong. nak klua balek kereta berderet. Kalo kereta ni diperbuat dari span atau belon memang selamba aku redah. Tujuan nak ke Kelana Jaya pun aku tau bawak musibah. memang lepas ni hati aku berdarah darah.

kena toreh, kena cakar. aghhh!!!!
sialan. kasi la aku lalu! aku sumpah lepas ni kalau aku nmpak orang nak masok lorong, memang aku takdenya nk bagi laluan cam sebelum ni. Aku je dok bangang kesian kat orang.
Orang ade pikir pasal aku ke weh?!

Pastu ade lak si macha ngan awek dia, bawak moto ikut rapat gile. Nak tumpang skali ke ape. pastu bila aku bagi signal nk masuk kanan, leh lak pandang2 sambil tunjuk2 aku. Weh itam, kalo brani benti weh!

cibai.

p/s: hari ni aku hangin satu badan.


No comments :