3.10.07

Kerja paling Akhir


untuk hari ini. baik aku abiskan ayat untuk tajuk kat atas tu. Harini seharian aku membuat benda alah untuk sambutan hari Natal yang kian menjelang dengan meriah tidak lama nanti. Aku dah di ejek yahudi oleh sesetengah rakan. Hari raya memang lansung tak terasa di sini. Aku rasa aku macam seorang pelarian yang mencari rezeki di tanah sendiri.

Lepas settle semua benda alah hari Natal, aku buat gamba arnab berkepak. Projek manager kejap ada kejap takde aku yang suruh buat. Angel Rabbit katanya.

Bagi aku cam babi je. Mungkin aku tak pandai melukis kot. Apa-apa la. Aku ni kuli. So turutkan aja. Ade la tu abang Nick nak bikin kan?


Sebelum dikomputerasikan

p/s: ditakdirkan tidak mempunyai bakat melukis yang tinggi. Sikit sikit boleh la.


No comments :