3.10.07

Mengantuk

sadserenade: hi faridah
ladynoe: hai tempeyek
sadserenade: ko sihat?
ladynoe: sehattt
ladynoe: kaw?
sadserenade: aku sihat
sadserenade: mlm ni ko ada kat mana?
ladynoe: malam ni aku ada kat tempt yang sepatutnya aku ada
ladynoe: kau?

YM terpadam. Mata aku mengantuk. Semalam lepas lepak mamak, aku balik mengadap DVD. Melayan kerenah orang inggeris dengan idea dan skripnya. Pelik la. Aku mungkin kurang arif akan hal dunia perfileman ni. Kenapa a? Orang inggeris bikin cerita mesti menjadi. Adakah kerana teknologi perfileman mereka?;
yang membuatkan setiap plot enak ditonton. Atau jalan cerita dan skrip yang distinctive; yg mengakibatkan aku rewind rewind scene yang sama berulang kali. Atau, gabungan kulit orang putih dan kulit hitam bercampur dengan awan yang biru dan angin bayu yang menjadikan suasana di filem itu nampak kena je semua?

Aku ni bodoh. Persoalkan benda yang aku tak tau. Sebab aku tau, orang pandai je yang taknak bertanya benda yang dia tak tau.

Rentetan dari kejadian semalam ; skang aku terhangguk hangguk depan monitor. Design Hari Natal al Yahudi ini entah bila nk submit. Malas betul.


No comments :