3.10.07

Weh! Sakit Tau Tak?! (Vol. 2)

Pecaya tak. Aku kat ofis lagi ni. Baru lepas menanges sakan. Aku pun tak tau nak cakap apa kat sini. Start azan maghrib yang memang tak kedengaran kat kawasan cina ni, aku tak sumbat apa-apa dalam perut ni lagi. Air tak, Makanan pun tak. Aku telan ingus je sebagai juadah berbuka puasa.

Kepala aku dah sakit sangat ni. Perut pun dah sakit. Tapi sesakit sakit 2 anggota (ke organ?) tu, sakit lagi hati aku. Weh! Sakit tau tak?! Aku pelik, apa muslihat tuhan kali ni?

Dah dua kali aku kena camni. Weh! Sakit tau tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments :