9.10.07

What Am i Suppose to do? Industrial Design?

Hotlink Booth Design Proposal.

Macam macam la...Aku tak reti bab bab design produk industri ni..so ini la jadi nya..tmasuk ni tah bape kali aku kena design produk produk camni ni..Tensen beb..(weh budak industrial design! aku pun boleh buat la; merujuk kepada sikap angkuh budak-budak kos Industrial design batch aku dulu. derang slalu ckp, "kitorang leh buat grafik, korang leh buat industri?) cis. Dah malas aku nk komen banyak. Nanti aku semakin teringat and aku smakin sakit hati, and smakin cabul. Aku tak cakap aku terel, tapi hey, budak grafik boleh terjebak dalam product and Industrial design rupa rupanya...huhuhuh

You can carry it wherever u want to go! (kepala otak kau)

Betul cakap orang..kalau satu satu keje tu kita buat dalam keadaan tak ikhlas dan terpaksa, hasil dia memang macam tahi. weh! ni bukan bidang aku la! tapi tape..ini semua untuk portfolio aku. terima kasih kerana mengerah aku sebagai hamba abdi sehingga ke tahap ini.


terima kasih andrew..

पुकिमक लंकाऊ!

No comments :