23.11.07

Sesuatu yang MUSTAHIL untuk saya beli walaupun saya sudah bergelar JUTAWAN

perkara (1) makan kat dewan makan
perkara (2) menapak dari dewan skolah sampai kelas.
perkara (3) wajah wajah gagalis paper exam. WAJAH je . hakikatnya, semua cemerlang.OK, kecuali saya.
perkara (4) aksi bergambar yang paling di gemari bersama TMBK <--kami je tau TMBK tu apa.
perkara (5) study kat bilik prep
perkara (6) *air mata dah bergenang. owh, abaikan wajah wajah tak bleyh blah kami. dan saya. kami tidak kenal gincu, eyeliner, blusher or apa-apa masa tu.
perkara (7) lepas paper LK. SPM
perkara (8) lepas menang tempat pertama dalam pertandingan Talentime. Tempat pertama dari 2 peserta. whagakakagagkkaka
perkara (9).......................ok cukup, gathering harus dilaksanakan.

The main point is, mereka adalah satu satunya insan yang paling best yang pernah saya jumpa di DUNIA. Love you!

thanx suzie: sbb larat kau scan gambar ni satu-satu.



4 comments :

rara rara said...

isk..bertambah rindu lak aku kat skolah teknik aku bila tgk gambar2 kau ni..nak skolah balik..nak makan kat dewan makan balik..nak stay kat dorm balik..nak prep balik..nak study bagus2 supaya result spm best..bestnye skolaaaah!

kurus kau kat gambar perkara(6)

kury lagi said...

hahaha...aku hostel sekolah dulu pon prangai cam ni dowh..haha..aku rase lagi teruk...


tapi agak susah nak detect ko dalam gamba2 atas tu..aku dah kecikkan mata rabun aku nak cari mana satu ko..haha

Anonymous said...

must best an skola teknik..
tringin gak la nk msk skola teknik...

skin said...

hehe SMTG!!