13.2.08

Dunia baru Sponge Bob

Konversitasi semalam;

Noe: jap, aku nak tgok tv

Kawan lama: lepak lah.
Noe: kejap la, kau lama lagi kan.
Kawan lama: ye ye. kau nk tengok cerita apa?
Noe: Dunia Baru

sejam selepas itu




BUZZ!

Noe: im back

Kawan Lama: dude, kau ni tak matang lah. tengok cerita bodoh tu

Noe: kematangan di ukur melalui cerita yang kau tonton ke?

Kawan Lama: ye lah. apa barang Dunia Baru. merapu la. kanak kanak spastik

Noe: aku suka la. aku teringin kehidupan kolej se'kewl' tu. kehidupan aku kat poly dulu sux lah.

Kawan Lama: ahahaha. tapi cerita tu tak logik la.

Noe: apsal plak?


saya bukan cuba menyokong mana mana sumber dan pendukung cerita tersebut,


Kawan Lama: tah la. tak mebangunkan minda lansung

Noe: ala, hiburan je la. kau tengok spongebob?
Kawan Lama: tengok. eh jangan samakan spongebob dengan dunia baru. genre laen laen beb
Noe: pedulik hape. janji aku tau yang takde sponge boleh bercakap di dunia luar selain spongebob kau tu.

haha
dan Hahahahaha.

mungkin ramai orang melabelkan genre genre file/drama tertentu untuk di tonton.
saya pun sama. sebab tu saya tak tengok filem filem dari Razak Mohaidin.
tapi saya tak kutuk orang yang layan mami jarum. masing masing ada selera masing masing.

by the way, rancangan jam 12 malam saya ialah Redtube. anda pula apa?


2 comments :

kzedz said...

noe, pegila tgk dunia baru d movie!
sepohon kayu~

Pencarut Keji said...

rancangan tatkala jam 12: libidow.com

lebih enak. :D