1.3.08

Happy Momments

Termetrai Sudah.

Credit to, Elly Yanniz.

Mak mak kami rendah aje. wuhuhuh.

Doakan kami.hehehe. dah macam nikah dah. kenapa la tak nikah je.

Lord of the Rings (well, i love pearl with diamonds!)

(selepas sarung cincin)Ahh..it's a live show via webcam / YM . buat kawan-kawan yang tak dapat hadir. wuhu! lets spread the happiness. =). err...abaikan meja yang bersepah


Settle stage pertama saya. Doakan saya berjaya ke stage yang seterusnya. Tak tahu nak ulaskan panjang mana lagi. Pada hari itu, saya rasa, kalau Marisson saya pecah pun, saya boleh happy lagi.

Bukan senang bagi kami untuk sampai ke tahap ini. Susah sangat...sangat sangat susah. Tuhan je la yang tahu. harap dipermudahkan segalanya bagi kami. Well, Siapa kata couple takkan lebih 3 tahun? SIAPA kata? hish...Jodoh semua Allah yang tentukan..

Apa pun, doakan kami happy je. Saya juga doakan anda dan pasangan anda turut berbahagia. Lot's of Love!~


Happy - Happy Moments








5 comments :

hally said...

noe, tahniah!! pink betol bilik ko.. tahniah wei!!!

nina gila said...

happy for u,pray for u... :D

nina

ckrra said...

ya, siapa kata couple will take not more than 3 years? siapa siapa?

aku ada seorang colleague yg sentiasa beritahu org2 bawahannya bahawa 3 bulan pertama sahaja lelaki akan ambil berat ttg pasangannya, belikan makanan, hantar ambil, lemah lembut dan sbgnya. dia cerita dgn penuh keyakinan. ingin skali aku sangkal pendapatnya tu, tp oleh kerna aku ni tak ske ckp byk, aku diamkan aja. mungkin antara 10 org bercinta di dunia ni, hanya dia yang menimati keindahan cinta pada 3bulan pertama saja. dan berkali-kali.

sdgkan aku dan yg lain2 elok je. bf kita0rg sampai skang masih bukakan pintu, hantar makanan kalau ngadu lapar, hari2 ckp i love you, tak marah2, tak pernah mengeluh...sudey 3-5 tahun.

org kata tahun ke tiga bercinta dugaannya sgt besar dan kau noe, telah menempuhi dugaan itu dgn jayanya dan daaaaan...kau sudah selamat menjadi tunangan org. berbaloi kan semuanya?

Ladynoe said...

ha'ah. thanx rara. dugaan yg datang mengajar saya untuk lebih berfikir dan bersabar. dan mengerti, manusia dan masalah itu umpama kembar yang tak dpt dipisahkan.

blogmenjerit said...

aku baru 2 tahun kapel, ntah la berjaya atau x dalam misi ni