5.3.08

Demam Ferrari Kembali lagi

Selalu nya, kalau saya di jangkiti virus Ferrari, ianya akan memakan masa selama sebulan lebih untuk sembuh. Pertama kali saya di jangkiti virus ini adalah pada tahun sudah, apabila Shell melancarkan promosi pelancaran mini model Ferrari untuk setiap pembelian minyak di outlet mereka. Dan saya berjaya mengumpul semuanya. It was awesome.

Tadi, rasanya macam saya bakal di jangkiti virus demam itu lagi. Virus ini mampu membawa impak yang besar.

1) Saya akan money sick
2) Aktiviti riadah bersama kekasih akan terbatas
3) Berlakulah isu loan pinjaman MAK sdn bhd
4) Space bilik / kereta akan terjejas; semakin sempit
5) Saya perlukan shelve baru untuk meletakkan kesemuanya.
6) Sekali lagi, saya akan money sick.

Pagi tadi dah beli 250 GTO

Dulu masa kecil-kecil, selalu simpan hasrat nak ada Ferrari. Haha. Minat benda yang sama? Go get it all, folks!




3 comments :

Tipu Tapi Benar (TTB) said...

Minat kumpul diecast model? Adakah anda sudah memiliki model-model yang dikeluarkan oleh syarikat seperti Maisto, Corgi, atau Bburago?

PS - Saya pautkan alamat blog anda di blog saya. Harap anda tak kisah!

nUUr said...

kool la..bape hinggit satu?

van der shraaf said...

Best ke kumpul benda2 ni ar?