31.3.08

Fenomena Pelik

Saya pelik. Saya rasa saya cool. Sebab saya rasa saya unik. (...lah konon)
tapi semalam saya rasa saya tak lebih dari piece of shit, bila emosi saya senang di bolak balik,
saya senang di racun dengan anasir luar.
Cepat kesian dan serba salah.
Sensetif.
oh fuck.

Saya tak cool lansung.

Alasan kenapa
saya unik?
Saya mempunyai satu satunya kereta Kelisa Limited Edition di Malaysia, yang cermin depannya retak sepanjang 10 inci, dan mampu menampung 13 buah ferari sekali gus dalam satu masa.

Oh, itu bukan saya yang unik.
itu kereta saya yang unik.
Piss-off sungguh.



2 comments :

Tok Rimau said...

Ini tulisan yang unik.

7 April sudah hampir.

The Ninapop said...

Betul Tok =)

babe bukan kamu yg patt terasa..si safuruk itu nina bahasakan sebenarnya..jgn majuk dear!!!