1.4.08

Tuhan Maha Adil

Tuhan ni adil betul.
dia kasi aku tubuh besar gedabak.
muka kerek. tak manis lansung.
Dia kasi kudrat dalam setiap tenaga dalam badan aku. Aku rasa aku mampu tumbuk balik muka orang yang tumbuk aku. Aku boleh bikin smackdown kaw kaw kat bekas bekas ex aku sebelum aku cakap, "tata titi tutu" dan berlari sambil jerit.."If you semmmmellllll....!!!"

Tapi,
dalam masa yang sama,
Dia bagi aku sebuku hati yang sangat kecil,
teramat amat kecil.
senang dibolak balik.
senang di cucuk cucuk
suka di timang timang
sakit bila ditoreh toreh.



3 comments :

biola tanpa dawai said...

kenapa kau selalu rasa kau tak cantik dan tak kuat?

The Ninapop said...

ashu kamu cantik dan sgt kuat!!!

tak seperti aku :(

Tok Rimau said...

Cheh... penat Tok simpan pahala. Sampai ke sini terpandang gambar tu. Berlama-lama.

Nak pi cari blog dakwah pula. Ganti pahala yang hilang.