15.6.08

Selamat Hari Bapa

Saya: wah wahhhh cantiknye...Daniel buat apa tu?

Daniel : Daniel buat kad untuk Papa. Hari ni kan Hari Bapa


Saya : owh...


Daniel : Ashu tak buat ke untuk Bapak ashu?


Saya : Bapak ashu siapa?


Daniel : Tokmok


Saya : Ha, tokmok mana?


Daniel : (sambil tesengih) dah meninggal..


Saya : Ha tau pun, kad ape lagi aku nak buat?


Daniel : Takpe, ashu buat sekarang, nanti hari kiamat, bila tokmok hidup balik, ashu kasi la.

Saya : (senyap)




umak ai..
Anyway, Selamat Hari Bapa! =)


rindu kamu!



6 comments :

farizzet said...

daniel panggil kamu ashu? comel!

fandi said...

rindu kamu dan dia..

fandi

J u l i a 。.゜✿ said...

✿ nor..

uishhh.. kalau ju jadi nor pun ju terdiam gak.
haihh bebudak kecik skang ni memang cerdik kan ? petahhhhhh !

anne jay said...

Ibu.. tahun lepas nak balik mengadap ALLAH.. bapa lagi la lama, dah 12 tahun. Kawin pun belum, bertunang pun tak jugak, boiprenn..lum kasi lampu2, hint2 bila nak kawin, sian anak yatim yg sorang ni (aku laa.. ;( ...)

~chacha~ said...

comel perangai anak buah ko tu noe..

Anonymous said...

aik kenapa muka awak putih leher awak gelap?hehehe jgn mara..peace