30.7.08

Rahsia Hutan


Oleh kerana semalam saya telah berjanji kepada diri sendiri untuk mendisiplinkan diri dari segi penjagaan rutin; di mana janji untuk mengemaskinikan blog setiap hari menjadi salah satu daripadanya.

Maka samaada saya akan memastikan semua kandungan di dalam setiap entri yang di kemaskini adalah kandungan yang bernas. Atau, kandungan yang sampah. Tak kisah.

Hari ini saya berasa sedikit suka kerana design saya dibeli oleh pelanggan. Perasaan terima kasih dan syukur dengan tidak semena mena menular ke seluruh badan.

Pernah lihat butik Forest Secret?

Satu upacara perasmian penjenamaan semula bakal di lancarkan untuk kesemua produk dari Forest Secret. Harap-harap, semuanya berjalan lancar.

Mungkin rekabentuk tin teh ni tak sehebat design kamu. al-Maklumlah, saya ni budak baru belajar. Tapi saya mempunyai kelebihan yang kebanyakan orang tak ada; komen, kutuk, kritik, saya tak kisah. "Aku tak peduli". Malah saya akan berterima kasih. Ye lah, bukan senang orang nak komen kat entri-entri saya ni kan.

Percayalah!


P/s: Forest Secret , Forest Drink - Tea; Teh Sireh, Teh Serai, Teh Mas Cotek, Teh Misai Kucing. Selain daripada tu, ada jugak Forest Care, Forest beauty dan Forest Food. OCTOBER, semuanya akan menjadi baru. No more plain fucking design lagi for forest Secret. Tungguuuuuuu





4 comments :

alkapon said...

cantik! nampak eksklusif. close up la sikit. aku nak tgk typo dia

the blackpaper said...

oh..forest'secret buat rebranding ye? much more better than previous design....

by the way, untuk rebranding ni, dia punya retail shop and push cart pun akan tukar juga ke?

the blackpaper said...

lupa nak cakap. tahniah!

The Spiral Eyes said...

kalau tak keberatan,boehkah cik neo become one of my follower...

nak nama penuh ya
Rabiatul adawieyah Ir.Rosdi
Kuantan


sekian terima kasih