15.8.08

2 Gadis Secawan

Saya ni penuh dengan sifat ingin tahu. Sikap nak tau segala benda membuat kan saya semakin rajin bertanya itu ini. Google sana sini. Baru baru ini saya sibuk bertanya tentang 2 girls 1 cup. Tapi takde siapa yang nak memuaskan hati saya dengan jawapan yang tepat dan jitu.

Saya wikipedia. Saya still blur. Macam tak percaya. Satu perihal pornografi yang menjadi fenomena internet satu ketika dahulu. Double 'U', T, F, mate?

Saya tak puas hati lagi. Pejabat bukan lah tempat yang sesuai untuk ilmu pengetahuan saya tentang benda benda yang bersangkut paut dengan, kata kunci; pornografi. Benda dah lama. Aku baru nak tau? tak boleh jadi!

Tapi tadi jawapan aku terjawab. Bila akhirnya aku sampai ke sini.

Jangan main main beb, aku ingat anjing je spesis mahluk yang makan tahik sendiri.

Peh, betul cakap Berita Harian, Dunia dah maju, zaman dah berubah.


p/s: laknat!


1 comment :

biolatanpadawai said...

kau tengok ke?