17.11.08

Warkah eletronik buat sahabat.

Sepatutnya aku datang Rabu lepas. Aku memang niat nak turun Shah Alam dan meraikan hari lahir korang yang ke- 23.

To Eqa dan Ayien, 15 October, Aku memang sengaja tak wish birthday kat korang dengan niat nak buat korang terasa macam di lupakan aku. Padahal TIDAK. Aku niat nak buat surprise. Nak datang, bawak kek dan berjimba macam dulu-dulu. Memang aku macam kejam sebab sehari selepas birthday eqa, dia siap SMS aku dan cakap,

"Noe, birthday aku semalam," sebenarnya itulah motif aku. Aku sengaja tanak balas. Dengan niat nak menggembirakan kau kelak. Huuuu.

Begitu juga dengan Suzie. Besday kau November baru-baru ni, pun aku sengaja tak wish. Mas yang ingatkan. Lepas ni korang kena jaga, belai, peluk, cium mas sebab dia selalu jadi reminder aku.

Sebenarnya banyak kali aku rancang nak turun Shah Alam. Tapi oleh kerana kerja aku yang macam balacikimakayampantatpukimaksial yang banyak menghalang aku jumpa kau orang. Rabu hari tu aku balik jam 4.25 pagi. Kadang-kadang aku rasa nak berhenti notis 24 jam. Tapi aku tahu, gaji aku setahun pun tak mampu nak bayar saman yang bos aku keluarkan kalau aku berhenti secara kurang ajar macam tu.

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE- 23 EQA, AYIEN, SUZIE!


Aku sayang korang macam aku sayang diri aku sendiri. Korang kawan aku sampai mati. Korang lah satu-satunya kawan yang boleh terima bila aku bergurau dan cakap korang monyet, beruk jadian, perempuan selekeh dan gila dan siamang.

Korang sahaja tahu. Kawan-kawan lain kalau aku cakap macam tu, mesti dah tak bertegur seumur hidup. Ini kenyataan. Ada kawan yang aku cakap sikit dengan niat nak bergurau, dia siap bagi paku buah keras kat aku macam aku ni serius sangat. Keberadaan korang dalam hidup aku, macam emas yang susah nak di gali. (ikhlas ni)

Sebagai hadiah di kejauhan sebab aku tak tahan tanggung rasa bersalah, aku paparkan gambar korang yang paling comel yang berjaya aku cari sekian ini. Aku letak di sini untuk aku campak secebis publisiti dengan harapan ianya dapat merubah hidup korang sedikit sebanyak. Terima lah;



Semoga Hidup kau orang semakin bagus dari saat gambar di atas diambil. Sesuatu benda yang aku benci untuk janji tapi suka untuk aku tunaikan ialah, belanja korang makan bila-bila masa aku senang dan kelapangan.

I love u all BITCH-es.

p/s: Owh, perkenalkan. Bagi pembaca yang tak faham apa-apa, abaikan sahaja. Hihi.

17 comments :

Pakcik Luar Otak said...

Smart.

pjoe said...

pic terbaik!
happy birthday girls!

princess ochs said...

aku pernah mahu buat suprise sama teman dengan sengaja tidak meng'wish'
dan tunggu sehingga dia sugul bersedih.

atas kerana kesibukan assignment dan test segala bagai.
segala perancangan tidak berjalan.
dan kami pun buat2 tidak tahu/lupa tentang tarikh itu
padahal masih ingat terpahat.

dan dia terus bersedih
dan bercakap telefon kuat bagitau sama momma or mungkin teman lain
tentang hari jadinya hari itu.
kesian kan..
nangis teresak2.
dan hanya wish 2 hari kemudian
kami rasa seperti kejam.
huhu

The Spiral Eyes said...

gambar yang lain dari yang lain....

Hally said...

oittt bday mysara ko wish tak?

:)

Weed and Bandages said...

semoga depa depa happy. dan panjang umur.

alkapon said...

kau pun plan nak lpk ng aku gak rabu lps. aku sanggup xsambut besday sendiri smata2 tunggu kau dtg. smp ati

mrblind said...

hepi besday kawan2..gambar boleh hantar masuk raja lawak musim ketiga..

.noel. said...

suka gambar pertama itu!
saper dier ek?
hahaha
kimsalam maut kat dier

J u l i a 。.゜✿ said...

ohhh sgt terpikat dgn tait lalat besar mereka. wahwahwah. =D
oh tiga tiga ni bestfriend noe yea ? semoga bersahabatan kekal walaupun jauh ! =)

nak alamat. nak juga ! nanti sms ok..

Ahmad Azrin Aziz said...

boleh keje kat fun fair nih.. tukang putar2 belon.. amacam..?

mirasue said...

eheksss..
beshhhh~~
siyes terharuuuuu..
ahaks~~

Ladynoe said...

HALLY = wish. dia tu susah nak reach.

ALKAPON = aku tak janji ngan kau pun.

AHMAD AZRIN = apelak funfair. Beruk funfair la baru sajak sikit.

sol said...

hahahahaha~sian mereka gambar kene pampang cenggini XD

Taek Lalat Besau said...

time kaseh kepada mereka2 yg turut wish besday utk aku ea! hohoho

p/s: siap kau leader of bitches ahhaha..jmpa gak gamba2 nih huhu..
thanks ea nyah~ tape2, esok maseh ade utk kte berjimba!

yOnnA said...

hahaha so sweet!!!
mmg sakit dan parah hati kalau kawan baik sendiri tak wish hahha tp sangat berbaloi kalau disertakan dengan surprise :)

happy birthday to all ur beloved friends.

susah nk cari kawan yang ngam dan sekepala dengan kite kan.
kadang tu gurau sikit nk sentap.
bosan nya life kawan ngan org x sporting ni :p

Anonymous said...

sayang nye aku nagn korang..fak u`ll.