21.12.08

Blog link yang hilang

Minggu lepas entah kenapa semua orang yang aku link kan di segmen 'bahan bacaan' (dekat side bar kanan ni) hilang macam itu sahaja. Aku sibuk sedikit minggu lepas sebab dua hari aku ke Negeri Jelapang Padi sebab ada kerja sedikit.

Segmen Bahan Bacaan- under contstruction, ya.

Aku tau walau penulis blog yang aku gemari walaupun pada dasarnya aku anggap korang cool dan tak mudah kecil hati; tapi aku pernah jumpa sebelum ini orang yang aku anggap blogger itu seorang yang cool tapi rupa rupanya berhati tisu dan berjiwa jelly.

Point sebenar aku - jangan kecil hati sebab aku tak ada masa nak update link blog kegemaran aku buat masa ini- Sebab macam leceh je nak carik balik blog-blog kesukaan-copy-paste-dan segala. Biasalah baru pindah.

Sekian.


1 comment :

Sue Anna Joe said...

Kau buat aku lapar nak makan jelly.