2.4.09

Tak Rasmi, Virtual, Tapi Ikhlas.



Macam biasa, klik untuk imej yang lebih besar.


Kepada semua rakan-rakan blogger, rakan virtual, You know who you are. Takut nak sebut nama. Aku kan pelupa. Nanti takut tertinggal mana-mana nama. Agak-agak rasa aku ni kawan kalian, kira kalian lah yang aku jemput.

Aku tak sempat nak pos dan email-email. Biasa la dah last minute ni kan.

Dan kepada yang aku dah pos lama, tapi tak sampai-sampai, sila salahkan Pos Malaysia di atas perkhidmatan siput babi mereka.

Bagi yang SUDI, KALIAN DIJEMPUT


35 comments :

.AzFaRuL. said...

o my g.. RASA? dkt dgn rmh sepupu!

dila raden said...

comelnya kad kahwin kau noe

selamat berkahwin, aku harap semua ok-ok saja, aku juga berharap dapat datang majlis kahwin kau

insyallah =)

Sarah Samz said...

congrats.

Babyjane[The Juliet] said...

hai sis noe
:)
sya pembaca sis noe yg setia
:)
cuma tak comment selalu
nak sangat pergi
tapi macam tak berkesempatan
so, saya nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU in advance kepada sis noe
semoga bahagia selalu hingga keanak cucu
:)

feeza.yusoff said...

cumil gila lah kad tu !
nanti nk mintak sis noe designkan boleh?
huhu.

SELAMAT PENGANTIN BARU !
^_____________________^

Diloz said...

semoga segala berjalan lancar.

=)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kad kawen yg sangat comel..

lain dr yg lain...

selamat pengantin baru...

;)

Che Sue said...

NOE..me ur silent reader in algeria..
ur kad is super cute! pe2 pun che sue nk wish gak in advance..

SELAMAT MENEMPUH DUNIA BARU, BAKAL PENGANTIN..
wish BOTH OF U all the best!
semoga bahagia ke akhir hayat..

W. Hidney said...

comelnya kad jemputan! selamat pengantin baru yer. lepas ni, tajuk blog akan bertukar ker?

.khairi. said...

wah,cantik betul kad jemputan..
selamat pengantin baru..

NIMI♥ Co. said...

nak kawin dah??
wahh beshhnyer!!!
tahniah erkk tapi i xdpt datang..
hei jgn lupe post pic manyak2 pasal dat day k..

Cek Yot said...

cantek gile kak kau nyer kad kawen. selamat kawen yerp.

girlfriday said...

Cun gilerrrrrrrr, noe!
Skian. Yang penting cun sangat!

jojie-elle said...

noe..myb aku dtg, myb x..aiyo..ade hal family sket sbtu ni..tp adiah dh ade..hehe..nnt sampai eyh di alamat ko :P

insyaallah if x de pape, aku sempat kan diri jugak..aku ajk wawa tp pmpuan tu x dpt dikesan.. huhu mane tah pegi..

kad cun..aku ske tgk..hihi
thx noe jemput aku =)
aku doakan berkekalan ke akhir hayat.

ayie said...

weh aku dah dapat dah weh....
dua keping lagi...
insyaallah...kalau ada rezeki takde aral melintang sampai la aku nanti..

chenta said...

hi noe..
aku selalu baca blog kamu cuma jarang gila gila tinggal komen.cuma mahu wish selamat menempuh alam baru,hidup baik2 ok.

aku doakan kamu dan encik tunang bahagia hingga akhir hayat,kongsi gelak dan air mata sampai mati,jalan pegang-pegang tangan sampai tua,dan paling penting diberkati Tuhan.

really happy for u.really. =)

peej said...

serious sangat comel kad kawin itu..

uji said...

ari jadi aku tuh. :P
:)
selamat jadi isteri orang.
:)

A Retired Playette said...

Serious cute kad kawin u..Amacam perasaan skarang? lagi tinggal beberapa jam jerk nak jadi WIFEY?? anyway..congrats lah

Dani Izwan zainol said...

congrats!

Weed and Bandages said...

tahniah.

Penchenta Dosa said...

noe mintak maaf.. jangan ada benci..

berus sabut said...

beb slamat pengantin baru

Weed and Bandages said...

selamat berstatus isteri.

:)

Anonymous said...

tahniah!!!!! esok hari kawinnya!!!! besnya kawin.. hehe selamat menjadi istri :)

-yaya- yang dah tak silent reader sangat dah :)

nazminabdullah said...

tahniah. selamat pengantin baru. =)

staepler said...

Its ur day Puan Noe...Welcome to the new chapter of ur life..

sekarang suami kamu ada hak yang sangat besar ke atas kamu..
hormati perkara yang dia tak suka dan yang dia suka..

good luck and Godspeed..insyaallah..

iYda Juhar said...

Tahniah Noe !!!
Semoga aman sentosa dan diberkati Allah.

lidah said...

awak sori. arini 5 april dan saya keje. sori sori

sickchild said...

weh aku?
ko jemput tak?

akubisikdisini said...

selamat pengantin baru noe..
moga bahagia selalu..
nnti jgn lupe post gamba..sharing is caring..ngahahahhaah

pengeboban said...

alhamdulilah, dah sampai seru dan selamat majlisnya..tahniah, semoga bahagia ke akhir hayat, dikurniakan cahaya mata yang comel dan dimurahkan rezeki hendaknya..
SELAMAT PENGANTIN BARU!

Helmi Razali said...

Aku doa semoga ko bahagia. Agak ralat sbb aku x boleh dtg and buat hauk kat majlis ko... Oh, bagi membuktikan yg ko adalah blogger tegar, apa kata ko update blog kat atas pelamin, mesti gempak... Tapi kalo kena karate terbang dari mak ko, aku x jamin... Hehe. Good luck

HidupItuManis said...

Congrats noe..
tahniah sbb ko berjaya capai ape yg ko idamkan dan impikan...
mule hidup baru dengan status baru dan pengalaman yang baru..
cinta perlu dibuktikan dgn wujudnya ikatan yg suci. Selamat Pengantin Baru.

nani allen said...

dah kahwin dah kau. cantik pulak tu. selamat pengantin baru. pegi honeymoon jgn lupa souvenir utk aku. mekasih