28.12.09

Perkara Rawak #002 - Situasi Klise

Situasi ini memang klise. Di dalam keseronokan kita berkongsi rasa dan emosi dengan keadaan sekeliling tentang betapa kita bahagia dengan kehidupan berpasangan dan perkahwinan, ada juga sesetengah orang yang sedang berduka dengan perhubungan yang ada sejak di hari pertama pernikahan lagi.

Di tinggalkan suami mungkin.

Isteri lari ikut teman lelaki barangkali.

Seawal pernikahan.

Aku memang selalu jadi tempat meluah itu ini. Dalam pada itu, aku selalu jugak meletakkan diri aku di dalam situasi yang sama. 

Boleh jadi gila beb.

p/s: Cranberries - Animal Instinct

14 comments :

mYpRecious said...

I love that song!!

Amer. said...

Jangan bomoh dah la ok.

l e e said...

kalau blom kawin tapi dah jadi tempat luahan perasaan lagi haru~

Mr.Clive said...

yin dan yang

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

a.j. said...

mak aih .. apehal horrer sangat gambar header tu

Weed and Bandages said...

kadang2 memang perlu horo

(stail tolong jawab)

hahah

Z said...

haha ayub, header sebelum ni lg horror (stail tolong orang yang tolong jawab)

btw Noe, thanks sebab buat aku teringat lagu Animal Instinct tu. Best. Teringat zaman dulu.

a.j. said...

oh ye ke ... padan la post pun macam emotionally disturbed je =D hue hue

tertinggal emosi atas katil ke setiap pagi?

memelayot! said...

salam sis,
saya cukup faham apa maksud cerita ini meski saya sendiri masih belum berkahwin.

selagi nama kita manusia,kita tak lari berbuat salah.ada ruang dan kesempatan,kita patah balik dan lihat apa yang kita lakukan.

insya Allah,semuanya akan baik-baik.
:)

Dayu said...

dgr dan kalau tak mampu nak bagi nasihat
surrender je noe
jgn smpai sendiri yg fobia

Kisah haru said...

Ada kes ssorang lelaki tu tunang dia yg cantik dan seksi lari dengan lelaki lain pada hari perkahwinan!

Dia punya maengamuk dia cari dia orang dan tembak lelaki yang bawa lari gf dia.

Habis tu dia rogol gf yang memalukan dia kerana semua orang tahu dia kena tinggalkan.

Lepas tu dia bawa gf dia hari tu juga pergi Siam dan jual tubuh perempuan tu kat Siam. Kat situ dia kena jual tubuh selama 2 tahun tak renti. Lakulah sebab dia perempuan cantik.

Kalau tak silap nama dia Nasir Bilal kan?

Perempuan yang kena jual tu sofiah ke dan pembeli dia M rajajoli.

Sibuk satu malayalah..

ciksu said...

noe,i link urs to mine laa...heheh
xpe kan?