22.2.10

Perkara Rawak #005 - Aku Bosan Berpantang

Aku sebenarnya berangan nak ber-blog sekali se-nukilan sepanjang cuti berpantang ni. Aku tak peduli pun kalau rutin pantang dan menjaga anak ni terlalu sibuk sebab nanti dah kerja nanti, keadaan masa tak cukup itu lebih menakutkan.

Tapi itu lah, kalau dah dasar menumpang laptop orang, tambahan lagi tuan punya laptop dan anak tuan punya laptop asyik lalu kat depan pintu dalam 8 kali seminit, macam mana aku nak bernukilan dengan baik di sini.

Dengan sifat aku yang selalu mempersoalkan ke-relevan-an larangan berpantang ni - dan tidak dapat jawapan yang memuaskan hati. Memang bosan.

Bosan ah!


10 comments :

ElyaElmo said...

sis...sket lagi nak abehh pantangg tu...saboo japp :D
nwayy..comeyy jee anakk u tu :D

NURUL said...

berpantang mmg bosan. saya pun baru jer mula kerja. tp masa berpantang tu ada gak keluar tp berstokin segala.

hajaribrohim said...

xyah pantang. japgi aku amek ko ngan sabrina, kita pi jengjalan!! hehe

Reen said...

noe, aku rase seram la nk berpantang bagai.. haihhh

Remy said...

kan dah ade PSP..??

Helmi Razali said...

haha, betul. try main psp, game pata pon. kau mesti suka. :P

susudalambotol said...

sumpah bosan. salah satu benda yang boleh buat orang jadi meroyan.

Anonymous said...

noe, u tak da ms or fb ke?

RockLanD said...

hohoho... post ko bnyk membantu aku. wife aku lg 3 buln nk berpantang cam ko. Thnks!!!
:D

Ina Hashim said...

salam

congrats on ur newborn Sabrina...

jom borong Cloth Diaper utk Sabrina kat http://mushymushyestore.blogspot.com
tgh ada hot sale..