10.3.10

Alhamdulillah..

Pagi ni, aku tersenyum syukur. Bila seorang kawan lama mengirimkan ini;

hai..deqnoe..lama tak dengar berita ko..1stly taniah to u and fendi..sbb dapat baby..comel sgt2..sabrina kan nama dia(kalo tak silap)..saja msg ko..emm..aku rasa mcm aku dah buat salah.cuma aku tak tau apa salah aku.just nak minta maaf...hahaha..maybe nampak kelakar tapi that is the truth..cuma tang salah tu aku tak tau la..maybe next time aku check balik.kalo ko tau ko bagitau la aku apa salah aku..ok..emm......[..]

-----------------------------------------------------------------------------------

Dan selepas itu, betapa aku percaya dan yakin bahawa kesabaran dari kisah lama yang memeritkan itu membuahkan hasil. Diam bukan beerti kalah. Alhamdulillah..