9.4.10

Perkara Rawak #007 - Mengejutkan


Lagu flightless bird memang layan. Walau lirik lagu tu tak pernah ada kena mengena dengan aku, tapi melodinya - peh cair.

Bila sampai mood-mood yang tertentu, aku akan dengar lagu ni berkali kali sampai orang sekeliling aku muntah darah. Tapi tadi Mrs Yee lalu di hadapan kubikel aku sambil ikut menyanyi lagu yang aku mainkan sejak dari pagi tadi ni.

Dan dia kata "I love this song bery much!"

"Eh U watch the movie?" aku respon.

"Of course! Who can resist that kind of vampire! The way dia tenung the girl, hulammak I cair! I wish my husband is like that one...Siapa nama vampire tu?"

"Edward Cullen," aku jawab lalu ternganga.

Mrs Yee berumur 52 tahun.

Mengejutkan.




8 comments :

NahWaL said...

cube ko tengok balik lirik dia noe. macam apa2 je, tapi melodi gile bes mendayu2 HAHA

Ladynoe™ said...

memang lirik dia tak de kena mengena.

ajjah said...

i pun sukaaaa~*

Myra said...

kitorg buat speculation it's about a hooker!

Ladynoe™ said...

MYRA = really? nanti i cek balik lirik tu.

fynn jamal said...

lagu tu poetry dia buat utk apa tah dah tak ingat.
tp sebab melodi dia indah, lagu tu jadi macam evergreen sgt kat sana.

iron & wine tu mcm stok m nasir derang aa. :)

ttg edward, dia kan been 17 for a while.
:)
mrs yee sempat 17 dulu.
mesti affair, noe.

haha

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Haha..Kak noe..sama la kita..
suke giler lagu tu..dlm CD mp3, track tu akan di ulang sampai en.kekasih ckp "dah2 la berangan duk menari dgn edward"..eh ehh..padahal fie suke music tuu..tenanggg.. ^____^

btw, assignment storyboard fie letak lagu flightless bird as a background song.. :D

Nisa Shoppe said...

kdg2 kite suke melodi aje wpun lirik nye ntah pape... sy lebih suke kan lagu tu bdasarkan melody dia. bkn pnyanyi atau lirik dia.. hehe