28.6.10

Cuti Isnin


Apa lagi yang lebih indah daripada berjauhan dengan pejabat dan meluangkan masa dengan keluarga pada hari Isnin?

21 comments :

Sophie Al-yahya said...

saye ade umbrella sama yang dalam gambar paling bawah.. hehooo.. =)

nazreen said...

lagi indah kalau dpt cuti setiap isnin :)
informing i put ur link on my blog, tq (blur nk susun ayat melayu)

nurul nadia said...

wah, pic describe more than words..erk, betol ke hape aku tulis nih..x bese plak ladynoe kurang bercakap dlm entrynye..

mak enon said...

sabrina rambut mohawk..hee..comel

Shuhada Shah said...

bergaya rambut Sabrina.

Ladynoe™ said...

hahah memang semenjak dua menjak ni mood menulis terbang entah ke mana.

Kasmawati Jaafar said...

adik aku pun suka warna hitam dan merah.persis!

NURUL said...

lbh indah cuti ko smlm sbb ada sabrina kan noe

wynn said...

payung itu cantek! mana mau cari ya?

redriben said...

eh.. rambut ank ko! chumel.
lebih baik gmbr ceritakan segalanya. dri words seumpama sword. i like ur way noe. go for it!bia je org tersebut terbiasa ngan caranya

sarah meay. snm said...

cantiknyaaaaa payung tuhhh. beli mana?

Ladynoe™ said...

Payung tu terjumpa di gerai kecik-kecik kat Tesco Ampang.

aku seorang picisan said...

:)

abah dan mak haqq said...

hari isnin orang sibuk bermoody nak pergi kerja..
kita masih berlingkar di katil berpelukan bersama suami dan anak...!!

oh heavennya.. :P

Aishah Rahim said...

Noe!!!

Gambar nombor tiga tu nampak sedap sangat!!!!

Mana nak dapat tu?? KFC ke?

Ladynoe™ said...

ala kesian ibu mengandung sorang ni. Haah KFC. makan seketul dah kenyang. ayam besar kat dalam.

Quiyah & Hasrul said...

cantek la itu payung, harus carik buat bekalan dalam bag.. jika berlaku kecemasan..

Ladynoe™ said...

MILF? wah korang ni kalau tak membahan aku tak sah!

Playette said...

comel la itu budak.

MyRule said...

er...tumpang tanya..:P

selain dari tesco ampang tu kan?..ader x yang tau payung tu jual kat mana lagi. Thanks ye..:P

Nak gi ampang jauh la plak dari shah alam ni ~wink~

nurul hafizah said...

haha...comelnye sabrina. bulat sungguh