28.6.10

KL - Kuala Pilah - Keratong - KL

oh rindu! seharian tak jumpa anak mak sorang ni! Kesian dia kena tinggal demi mencari rezeki.



9 comments :

aku seorang picisan said...

selang seli bawak kereta.

p/s: saya baca balik tulisan kamu yg dulu-dulu, tulisan kamu sungguh buatkan saya terhibur dan fikir. nice.

Mummy_nad said...

aku pon xley tinggal "roti nan" aku.. leh gila sey!

Ainee Cumi said...

wahh waktu drive sempat lagi tu nak minum

atulhani said...

saya n hubby pun dh biasa gilir-gilir drive... btw, comel la baby sabrina senyum.. mau tak rinduu!!

gee carmen said...

pic no.4 cantik... i loike!!

siggplus said...

kan dah ckp, LX3 cukup cantik

Ladynoe™ said...

siggplus.

mana kau tau aku guna lx3?

abah dan mak haqq said...

alahai..
mesti kat mata ko tu terbayang-bayang si sabrina kan..
tak tenang rasanya nak buat kerja..
dah la kene tinggal jauh..
nasib baik la sehari..
kalau lama,mau berjujuran air mata tu..

Ms Clumsy~ said...

keratong??keratong baper??kiter anak felda..keratong 1..:)