29.6.10

Soalan Beracun

Sebenarnya, sebelum aku membuat keputusan untuk bermain dengan formspring, aku sudah sedia maklum bahawa aku akan dihujani dengan soalan-soalan yang mampu meracun emosi aku. Macam bermain api. Aku tahu aku akan terbakar. Tapi nak main juga.

Mungkin sejajar dengan tajuk blog ini pun sudah "Perempuan Jomblo", maka soalan-soalan beracun terdiri daripada soalan yang mengusik hal hal keperempuanan dan seksualiti seperti;

•Semalam dapat batang tak?
•Kote Fandi panjang mana?
•Kelentit warna apa?
•Seminggu berapa kali bersetubuh?

dan banyak lagi lah.

Kadang-kadang hati kecil aku meneka-neka, pertanyaan sebegini selalunya orang yang tidak mempunyai telur sahaja yang rajin nak timbulkan.

Adakah yang bertanya ini perempuan?

Atau lelaki yang memang tidak bertelur?

Yang kelakarnya, dengan mak orang pun nak buat hal.






27 comments :

nizamsani said...

alahai.

abah dan mak haqq said...

ah mereka semua sengaja nak usik noe..
nak tengok noe melatah ke tak..
huh,tak pro lansung mereka tu..

Lina Rahim said...

ni semua soalan low-class dari orang low-class.

cKyN WaN said...

ish teruk betul. gambare!

p/s:sebelum ni xpernah komen tapi memang follow blog ni da lame hehe.segan nak komen

ejaMaria said...

org macam ni mmg nak buat hal ngan 'mak org'... saje nak porak peranda rumah tangga org...
lagi satu klu tanya ngan anak dara - tak gheti sangat lagi... tak ter-imagine cam mana... hehehe

Diloz said...

lelaki banyak telor.
gatal sangat.
lol

Sue Anna Joe said...

MILF la lagi orang suka Noe! Ahaha.

Lil^GriZzLe said...

perempuan bertelor kot yang tanya.

gila betul. tanya lah noe soalan yg brilliant sikit.aduh.

Mis_hisham & family said...

adehhh memula rasa cam geram dgn soalan2 tu tapi bila termenung sendiri2 nak gelak pun ada dgn soalan2 tu hehehhe...

aku seorang picisan said...

mereka semua ini umpama manusia spam yang tidak ada kerja selain dari ingat perkara lucah.

Scott Republic said...

Huh aku ingat orang keje medical je suka cakap karut-karut camtu...tempat lain pun ada gak ke...(lagi dasat intonansinya)....

nurul nadia said...

ternganga aku bace part 3rd paragraph..giler hape org2 yg bertanye nih..

noe, bleh x hilangkan word verification..penat la nk komen camni..

mangosteenskin said...

Lelaki kot, kerana mereka berfikir tentang seks setiap 2.5 minit.

Ladynoe™ said...

NURUL NADIA

terpaksa pasang word verification la Nadia. Sebelum ni teruk kena spam entah dari mana entah.

Ainee Cumi said...

ada juga ehh orang tanya soalan bongap macam ni?

Mummy_nad said...

ade org rasa ko HOT la noe...
giler r anak satu pon org rasa hot..
kau patut BANGGA noe!!!
kire ade org fantasize about u
hahahaaaa
aku melawak je wey!!

nurnatasha binti zakaria said...

damn!
bodoh sial ja sapa yg tnya cmnie.
otak dia da lari kot? :D

KayNisa said...

hah? soalan macam tu pun ade tanye ke? aduhhh.. tak ada utak kot mereka tu..

Raina Affan said...

hahaha! pasal MILF hot! huhu

janggout said...

pehh.. macam cilake punya soalan diorang

wd.bandages said...

wahh..orang tak pernah terima soalan2 lagu tu.. hehehe.. nakai sungguh depa aihh..

Legasi Piston Pecah said...

entahlah..tapi itu tak boleh dianggap gurauan kan?dalam alam maya nih,memang bebas bercakap tapi ada hadnya.gunakan aja kuasa undang-undang?
--------------------------
Drama Bersiri: Tudung Ekspress

fndrocka said...

apsal kelamin aku pun dorang nak tanya

.mem besor. said...

gile otak cicir punye soalan.

ena said...

aku plak nak tanya... jomblo tu apa?? tak jumpa2 ku mencari maksud.. huhu

fzdllhkmsn said...

geli ar diorang yang nak tanya soalan camtu.
confirm tertinggal otak kat katil masa nak tanya soalan macam tu. heh.

Riochan said...

Well..humans will always be humans, unpredictable..