26.7.10

Hujung Minggu #001

Semua Baby ramai peminat. Semua OK.

Piknik bersama teman wanita. Dan teman lelaki mereka yang berkenaan.

Lolipop-cake

Cubaan pertama

Rehat

Aku selalu berdoa agar setiap hujung minggu aku dielakkan daripada perkara-perkara yang mengakibatkan fikiran aku terganggu. Aku selalu berusaha untuk elak daripada teringat hal-hal pejabat. Hujung minggu semalam, Alhamdulillah, lebih baik dari hujung minggu yang sebelum-sebelum ini.

Harap, hujung minggu ini, lebih baik.






15 comments :

Aziziorama said...

Insyallah, Noe =)

abah dan mak haqq said...

InsyaAllah semuanya akan menjadi lebih baik bila bersama keluarga.. :)

Raina said...

rambut sabrina mohawk!

yan said...

comel sabrina rambut mohawk..hehe

phia said...

agak2 kau rambut sabrina ikut kau ke fandi masa kecik2? comel je :D

Reen Fredo said...

sabrina da pndai merangkak!! gile comel ah..

tiada nama said...

bagus weieh!!

ramai seangkatan ngan ko. kalau leh nak hapuskan hal2 office. hapuskn karenah mereka.

Jimi And Short Story About Dia said...

seronok melihat kamu.:)

nurul nadea said...

wow..sabrina punya rambut..bestnyer picnic ramai2..lame x rase mcm tu..

Pelatt said...

shuh whet sangat!!

iCaLoVeZiE said...

owh. sila jaga baby anda. bangla yang pegang tu! hehe

Memi Hazel said...

Style rambut sabrina.. cute
Wah, siap dah pandai merangkak ker?
Laju !

Legasi Piston Pecah said...

stail lah rambut sabrina...

meor-name-depan-ku said...

Hal opis sudah tidak bermakna jika kita bersama keluarga....

papaYA said...

Eh, yg kat piknik tu Azrul n tunangnye, Farah ek?