11.7.10

Masjid India


Kurang sebulan, Ramadhan pun tiba. Elok juga kalau awal-awal dah sedia semua.


12 comments :

abah dan mak haqq said...

mesti baju kurung sabrina pun dah siap..
cewah cewah...

hatim a.r said...

ini memang gila awal punya preparation nih hehe.kalau buat kebaya nyonya mini untuk sabrina mesti cumil!!!

Raina Affan said...

comey sungguh Sabrina..biji mata bulat bateri lapan!

nuRul saLoma said...

raina : setuju..suka tgk..

aliza nor said...

taw2..smlm ternampak kat jakel.. kite 1 lif..hihi..

mrs tEppEi said...

woww..bibir sabrina..ikot sape tue yerr?? huhuh

NURUL said...

sopin ke noe? tembamnya sabrina. geram sungguh tgk dia. sungguh seronok sbb aku rasa sabrina jenis tak akan meragam kalu di bawa pi mana2 kan noe? kalu raina bole bawak kuar tp kalu panas sikit atau org terlampau ramai sikit dia akan meragam

Raina Affan said...

NURUL : baby u nama RAINA kah? hahaha...sebab bila baca aku terconfused - bila pulak si nurul ni bawak aku kuar tengah panas??? bila pulak aku meragam?? hahaha! :P

NURUL said...

RAINA AFFAN : AAH NAMA ANAK SAYA RAINA. NAMA PENUH DIA RAINA EVAQAIRINA :)

Raina Affan said...

nurul : haaa! bagus-bagus..nanti besar bleh jadi menantu saya - bila orang tanya nama apa? "raina.." mak mertua nama apa? "raina jua.." :P

noe : jangan marah, blog kau jua mendekatkan silaturahim..hehe..

Ladynoe™ said...

Raina & Nurul = hahahah! moden betul. Dah merisik bakal menantu dalam blog!

*raina, tak kisah lah.

siggplus said...

no 4 adik? hai kakak ipar