20.9.10

Perkara Rawak #21 - Pengkid

Aku tak ingat entah pada hari raya keberapa, aku nampak sekumpulan minah 'pengkid' yang mungkin sedang membuat rombongan raya sesama sendiri ke rumah awek-awek cute mereka. Dengan seluar besar, baju besar menutupi payudara yang mungkin besar, sejajar dengan badan mereka yang dah tentu tentu besar.

Aku, dari dulu, sebenarnya; tak berminat nak tulis sangat pasal minah pengkid ni.

Cuma;

aku, dari dulu, sebenarnya, selalu terfikir, kalau lah ditakdirkan satu hari nanti aku bergaduh bertumbuk, one by one dengan minah pengkid, aku boleh menang tak?





20 comments :

Lann Shaukani said...

Try dulu.

Selalunya depa biasa je kot. Tak kuat mana.

~♥ iella ♥~ said...

tak tau nk ckp..Kalau sama size @ pengkid tue kecik skit bdn dia rasa boleh menang! yakin..

watak ja cm laki tp tetap pmpuan..

fafarafa said...

errr...aku slalu jumpa minah pengkid...yg 'besar'. xde minah pengkid yg 'kecik' ke???

Aku Bukan Bidadari said...

tak boleh..depa pakai barut.. kita pakai bra..

nurul nadea said...

buleh. last week aku jumpa pengkid dgn awek dia kat salon. bukan main berlendir lagi berkepit.

ladynoe, aku yakin kalo ko tumbuk berlawan, ko buleh menang.

tapi, kalo buleh, janganlah, sabar itu separuh dr iman =)

ateeka amer said...

apasal nak bertumbuk? berebut laki ke? hehe.

kid said...

tak cuba tak tahu.teringin ke?

yebbit + . + said...

segerombolan plakk tu. huu

Cik Agogo said...

melampau tak kalo aku bagi adiah besdey telekung pade seorang pengkid?

sumpah aku teringin nak tengok muka dia pakai tudung.

situkanghambar said...

ko gayang je rambut die org. hohhoo

**jgn lupe senseng lengan dulu yah.

Natasha said...

pengkid ni hati dia lagi lembut dari pompuan. hehehehe. i mmg pernah bergaduh dgn pengkid pun. last2 dia balik menangis. teruk punya budak.

cik markonah said...

tarik je baju dia ke atas...tak payah nak penat bertumbuk...

ANIeM said...

yakin bole..

Ladynoe™ said...

hahahah takde la teringin. Aku cakap andai kata la. Mana la tahu one day sampai satu insiden yang menaikkan darah aku ke kan.

Lovely Emy said...

hehe, kalau ditakdirkan nti, jangan lupa update, baru tahu siapa yg menang ;D

ash said...

kalau kau ditakdirkan bergaduh ngan pengkid, tolong belasah die cukup2.. geli gila tgk dierang yg konon tough.. rase nak sepak!

mun said...

pernah terfikir benda yg sama juga hee :)

kak ina mail said...

geli sikit tengok pengkid.kalau tomboy tak delah geli sangat.kalau dapat belasah jangan lupa update ye.

Ezcha said...

ala,ko boleh menang nyer..aku rase walaupun ko 2 cun,ko lagi ganas dari minah2 penkid 2...huhuhu...jgn marah

Liana Ezzana said...

hahahahahah....

pengkid sebenarnya lagi lembik dari perempuan biasa...so konfem u menangla..