21.12.10

Bukti Pontianak Melayu Pun Boleh Berpasangan Dengan Edward Cullen


Ha, marah? marah? marah?!


44 comments :

Ami Schaheera said...

choih! hahahahahaha

pu-three said...

haaha best tu drjah nam baca

redbean said...

cam muke kau je...

eLL said...

Noe, muka ko ke? sejibik

Sue Anna Joe said...

Tergugat Bella!

Cheq Tun said...

awat siong die cam gading gajah je...hahaha

roeza said...

nape mcm muke noe?hee

Roses Rosz Zainal said...

kamu kah?wahh nice!!nak carik la kat mph

pembaris said...

menarik.judge a book from its cover.

hajaribrohim said...

bukan mcm muka noe pun. memang noe. hahahahha! noe the king cobra! :D

EZATUL HANI said...

must buy nih!
mana nak carik buku ni?
anyone?

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Noe, sebijik cam ko.

kembatolo™ said...

cun jugak cover buku tu.. hekhek

LS said...

penah jumpa. kat mph melaka.

pe lagi, saman!

KayNisa said...

haah, noe ke tu?

Cik Ketam said...

nak beli !!!
uh wah !!

marinahunny said...

salam kenal,

mcm best je citer nih..hehehe

weed something out said...

pomtianak tu wangi dak?

Ladynoe™ said...

aih, sehari 3 jenis perfume pakai. maunya tak wangi. tu belum kalau kena cahaya matahari tengahari lagi.

NURUL said...

noe, wow jadi cover novel beb

eiffel said...

kahkahkah!!!kat bookshop mana yg jual ne?

mimi mn said...

pernah baca dekat perpustakaan sekolah dulu. jangan main-main haha

Ayin Masliza said...

macam sama jer ngan noe... mmmrrmmm... (tenung lama2, sambil garuk kepala)

Ainee Cumi said...

Hidung pun dah mancung macam Bella dah. Tergugat! Tergugat!

siggplus said...

lepas ni boleh jadi cover majalah Mangga ok.

H A N S said...

walawehhh!!

amiYo said...

apekah..?
ini wajah owner blog yg sebenar...?
T__T

Ayyman Rahim said...

Hahahaha ni u ke?

lotikus disarimankan said...

umang aih...taring macam gading gajah.esok lusa confirm edward atr rombongan meminag

manna_salwa said...

best x cite die ea? ta pena tau pun wujud cite ni..

hehe~

kalah la bella swan camni.

itamrazali said...

wow...rupanya byk blog lain selain redmummy

Cik Ketam said...

perfect .
wah ! I like it .
^_^

Aizat Jamal said...

haha..

http://blogakuwey.blogspot.com/

Dawa said...

macam pinang dibelah dua. hehe

skieyn said...

blogger pun boleh jd cover novel.. kalah model2 malaysia

skieyn said...

blogger pun boleh jd cover novel.. kalah model2 malaysia

pjoe said...

kau tak hirup darah haiwan kan?

H.A.N.A said...

sy rasa pic tu macm akak sbb telinga pic kt buku sama je ngan MISI 5 APRIL tu. tgk subang pon sama. fringe je berbza.

eh tapi sy tgk mcm sama la!

p/s: ape citer sabrina? lama sungguh tak dgr cerita pasal anakmu itu:D

Myaby said...

cool gile hahaha

Entri terbaru - Jaman Sekolah – as junior

Aku A-Z-Z-U said...

macam muka u. i tak sangka u pontianak :/

Hantu Kak Limah said...

huhuhu..memang padan sangat...

JR said...

fuu.. pontianak tindik telinga!

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

kak noe, buku nie mmg ada jual kat MPH..cover novel tu mmg mcm kak noe..
knp kak noe xjawab??adakah itu kak noe??cepat la bgtauuu..huhuhu..

onlinebiz2u said...

gulp..mmg muka noe..hahah..tuan punya blog dah ngaku..xlama lg ade le produser cr..nk ganti bella..xpun anak bella :P

http://ccpponline2u.blogspot.com/