13.12.10

Kepala Bapak


Kalau satu hari nanti kamu ditakdirkan bergaduh besar dengan orang lain. Kalau kamu di pihak yang benar. Benar sangat sangat sampai tidak ada satu kenyataan sekali pun boleh nak di sangkal lagi, jangan sesekali gunakan ayat sekasar "kepala bapak kau".


Automatik kau akan kalah lepas tu.



20 comments :

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Terima kasih atas nasihat tu. Selalu ngan kawan lelaki je , terlepas , perkataan kepala bapak tu.

nuyuin said...

hahaha...
tak pernah terpikir..
thanx..

LadyRye said...

aku kalau orang sebut macam tu kat aku maknanya dia tempah mati la..

aku lawan sampai mati pun tak pa! at least mati aku bermaruah bela bapak aku!

misz beauty said...

betol!!

Cik Ketam said...

kesian bapak .

Wolfis Black said...

tiba2 teringat dengan citer dalam salah satu scne filem p ramlee.

ini kepala bapak kau...

susudalambotol said...

very rude.

kembatolo™ said...

kasar gila kan word tu?
nak2 pulak bapak dye dah takde..
hish..

LS said...

SETUJU ;)

karatz said...

mungkin kalah kerana ditumbuk sbb penggunaan ayat yang terlalu kurang ajar itu bg lelaki,atau kena cakar muka bg pihak perempuan

munster said...

soooo true!!!!

9w2ayn said...

very derr kurang ajar.. harus belasah balik lepas tu.. grrr!!

ateeka amer said...

tak pernah buat. tp mmg rasa nak bagi penerajang kat sesape cakap cmtuh. kurang ajar sangat.

budak hijau said...

harus diganti dgn kepala kapak

iman said...

memang tak sedap didengar pun perkataan tu..

pembaris said...

kalau belah2 kedah, but0h pak hang adalh perkara biasa dikalangan rakan2...hmmm

Kasmawati Jaafar said...

ayat tu buat darah naik ke kepala. dan penumbuk pun senang singgah di kepala lawan.

Neta said...

same thing goes to ****mak ko.
mmg sial wehhh!

My Side said...

cuba ckp dalam bahasa inggeris plak, your father head!...mungkin takkan kalah..tapi semua org suka sbb marah2 pun boleh wat org senyum lagi..

Rezal Ishak said...

serius baru kena jumaat lepas. tapi dia kalah main futsal dulu baru dia bagi 'kepalabapakkau'. masalahnya kawan sndiri pulak tu. ape pun tak boleh!