27.2.11

Bukti Aku Juga Seorang Yang Lovely

Sampai sahaja ke blog aku, orang akan fikir aku seorang manusia yang garang. Kasar. Diktaktor. Dan antagonis.

Manusia menilai sesama sendiri- itu sesuatu yang tak boleh dielak lansung. Kadang-kadang, bertahun-tahun kau buat baik, sekali kau mengamuk, orang dah boleh label kau macam-macam tanpa mereka sedar mereka adalah punca kemarahan itu sendiri berlaku.

Emosi adalah salah satu musuh utama perempuan.

Tapi di sebalik tanggapan watak-watak kejam yang orang pernah labelkan pada aku, sebenarnya, tersembunyi sifat-sifat penyayang yang melebih-lebih sampai tidak ada satu pun sinetron Indonesia boleh nak lawan, wa cakap lu.

Jadi, ini ialah bukti aku juga seorang yang lovely;


Kamu ingat, Suami nak kasi ke hadiah hari jadi yang gempak macam ni kat Isteri yang kejam, kasar dan bengis macam singa?

Hah? hah?

:D

25 comments :

weed something out said...

wahhhh..'kejam'nyaaa.. hahah

Ladynoe™ said...

HAHAHAHA. ala kasi la chan!

hajaribrohim said...

peh peh! peh peh! peh peeeehhhhhhhhhhhhhh fakyu!! pehhh!!! jeles! >:[

Ladynoe™ said...

bwahahahahahhahaha! gelak jahat! bawahahahah!

hanys said...

Masyuuuuuk!

ateekaamer said...

jelesnya! haha. wish nanti aku dapat suami yang penyayang gitu. hikhik

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Sebenarnya manusia suka menilai pada luaran.Setiap Perempuan yang lahir ke dunia memang dah ada sifat penyayang dalam diri, samada nampak pada zahir atau tersembunyi.

Aslina said...

two word instead;

I'M JEALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUSSSSSSSSSSSS!!!!

Myra said...

hahahahahahahahahahaha

like!!!

Ashypink said...

siap ade ros putih lagi tuuuuu hihihihi so sweet

De' Nurul said...

*pengsan!*

kudozu said...

Bapak best gila!!!

marina anakcikbob said...

besnyeee!!! siap ada munge!

afrohead said...

semoga satu hari nanti dapat jugak hadiah imac daripada bakal isteri.

...i'm AidA... said...

waaa... nak iMAc

Sue Anna Joe said...

Bagus Noe share, boleh buat bahan tuk Pitt, "Awak bila nak bagi saya hadiah imac sebijik ni? Noe dah."

Ahahahaha. Bestwhoooooooo. Mesti macam tanak keluar rumah, kalau keluar pon mesti macam, ish, nak balik cepat-cepat. Hahahahaha.

@Fr!^n@ said...

salam ziarah..
wowweeee..bestnya dapat imac... huuu
yer yer... emosi adalah musuh terbesar perempuan.. saya akui.. huuu

Nobita Sensei said...

hohohohoho...lovely tahap maksimas.

Enchaoz said...

sengal la.. ahahhaa

-icha03- said...

giler
huh!!!

jeles ah

Kasmawati Jaafar said...

aku jeles!!

nizamsani said...

hebat.

mukasurat17 said...

ala..dia kasi tuk ko ubah perangai dari garang ke penyayang.. HAHAHA

just kidding^^

cikgingerginger said...

jelessssssssssssssss aku

qistory said...

Komen yang off topic. ternampak LadyNoe, Fandi dan Sabrina yang comel itu di Ikea last Saturday. nak tegur, tapi segan. hehehe...