14.3.11

Perkara Rawak #030 - Susu Formula


Hari ini aku betul betul merasakan yang susu Formula dah memberi kesan yang buruk dalam hidup aku;

semenjak susu formula Sabrina yang siap terbancuh, aku selitkan di kocek beg sandang aku tertumpah dan membasahi seluruh beg termasuk MP3 player aku!

FarkkK!!!

P/s: hail breastfeed!! (tiba-tiba)


8 comments :

ashie niesha said...

dear, if u r interested jom try susu kambing brand karihome o hi goat untuk sabrina. susu kambing adalah yang terbaik selepas susu ibu =)
mana tahu serasi dgn sabrina ke.

LadyRye said...

kahkahkah! Aku pun penah susu botol affan tmpah dlm beg hbh bekertang dompet dgn hp! Time tu gigil marah!

afrohead said...

membasahi MP3 player memang mimpi buruk.

the hun said...

pernah jadi kat aku, bukan susu lah, tapi air ribena tumpah. dalam bagpack isi baju. masa tu pegi mandi sungai ngan gajah. dalam beg tu ada baju persalinan lepas mandi. daripada kuala gandah sampai kuala lumpur, baju putih aku ada tinge purple.

semenjak tu, anak2 aku tak minum ribena dah.

aku.mamalia.wanita said...

compirm beg masam bau susu... cam beg aku dulu... huhuhuh.. sib baik beg susu, kalu beg tangan... mmg WTF la kan

@Fr!^n@ said...

tumpang simpati and tumpang gelak.. hahaha..
sorry sis. kene basuh itu bag.. :)

Akulah Aqilah Itu said...

Aku?


Oh lupa!
Belum ada anak. =)

Tapi adik ada! Dan pengalaman yang sama. Cuma yang basah ialah handphone. Worst nightmare ever!

Dark Half said...

hope ur mp3 player still ok

o__o