26.7.11

Perkara Rawak #037 - Kutuk

Pada suatu hari di sebuah Jabatan bagi sebuah organisasi kerajaan.. Seorang Bos yang agak berpengetahuan dalam selok belok laman sosial media baru ternampak salah seorang anak buahnya mengemaskini status di Twitter.

"Eh Noe awak pun ada twitter! Add la saya,"

"Taknak lah Encik Ahmad, takde privacy,"

"Eleh..Ni mesti takut kantoi kutuk kutuk saya kat twitter la tu,"


*senyap*




- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Jalan Kuching,Kuala Lumpur,Malaysia



12 comments :

hanys said...

Haha. Samalah. Sedaya upaya sy tk bgtau org sy ada twitter.. Tkder privacy.. Dhla fb bos segala bos ada.. Hurm..

nurul lalala said...

hahaha..kantoi~hihi

yuyu said...

xpyh add bos..kalu up status xda kaitan dgn dia tp dia perasan kita kata kat dia mampuih la SKT ujung tahun ni..

nizamsani said...

buat akaun lain. tak kemaskini pun tak apa.sekadar untuk bos follow aje. :)

Ateeka Amer said...

tak suka orang guna istilah 'add' untuk Twitter. so Facebook.

NURUL JAMIAN said...

aku byk kali tweet dgn ko beb tapi tak de respons. hehe

nil said...

nak bersosial dgn orang yang disukai. so,ignore lah bos. keh3..

shafinaz (: said...

Yesh . Twitter lah yg finaz tak kepohkan kat org hihi

ENCIK TIKUS said...

huyooo mama ladynoe beli ipad baruuu.. urban kemain.. hehe..

Bigdaddyz said...

nasib baik kurang mahir dgn twitter...

Legasi Piston Pecah said...

nasib baik bos tak gemar laman-laman sosial macam twitter nih.. senang nak mengutuk kan...

aku.mamalia.wanita said...

hehehe.. bos aku lain plak... dia yang takut terkantoi di laman sosial.. nampak sangat bos aku sosial... hahahah