29.8.11

Sekilas Nota Sempena Aidilfitri 2011

 Love the ambiance.

Laki bini shopping beli seluar.

-hidup mesti warna warni.

 Setahun, hanya sekali, merayakan hari yang mulia ini. Okay bukan aku punya seorang. Tapi combine dengan ramai orang. Aku punya 2 plastik kecik yang terhimpit himpit tu ja.

Keadaan rumah yang macam tak berapa sesuai sangat nak terima pengunjung. Tapi, mak OK je.

Preparation kuih raya. Seronok tau beli kuih raya untuk rumah sendiri. Beli bekas kuih raya. Sah dah jadi mak mak aku ni.

____________________________________________________

Okay lah, sempena menjelang Aidilfitri, seperti kebiasaannya aku nak mohon maaf dan ampun pada tahap keihklasan yang paling tinggi sekali atas segala salah kata dan silap emosi aku di sini. Kalau ada penulisan aku yang buat kamu berkecil hati, tersalah tafsir walaupun aku tak berniat sebegitu, pun, aku mintak maaf ya. Mungkin keseronokan menulis membuatkan aku tergelincir dari menitikberatkan sensetiviti. Semuanya tak ada niat nak ajak bermusuh. Malah aku alu-alukan perbincangan secara aman selalu. Aku akan cuba jadi manusia yang lebih baik dari masa ke semasa. Aku sayang semua, aku hargai keberadaan kamu semua dalam hidup aku. Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin.

Ni dah buat muka tikus ni, tak maafkan lagi?



19 comments :

eesyaheera said...

Comel nya muka tikus. Haha. Selamat Hari Raya Kak Noe!

Lady RaRa said...

kah kah

muka tikus

nousya said...

pretty :)

RepublicAku said...

raya juga arr...

PipiKembong said...

Comel ouh u sis!

siti nurul ain faika said...

cantik nya rumah :)

thezulns said...

LAWA RUMAH!

Selamat hari raya maaf zahir batin.

moon said...

rumah comel, tuan pun comel

selamat hari raya

Encik Psychopath said...

Selamat Hari Raya :)

ainie syeema said...

Salam Lebaran sis ! semoga Aidilfitri kali ni lebih bermakna buat sis dan keluarga.

( b4 ni silent reader , this is my 1st comment :)

munster said...

selamat hari raye!hihi

aQel said...

selamat hari raya! =)

weed something out said...

maaf zahir batin. muka cam tak sabaq nak makan. hahahha

aku.mamalia.wanita said...

Cantik bekas kuih ghaye.. Mana beli... (soalan cliche dari ma ke mak)

Nazry Iskandar said...

yang penting rumah anda pakai MAC besar tu. mantap! ;)

misya mialen said...

salam aidilfitri noe;D

maafkan semua slh dan silap.

muka tikus yg comel;D

Adda Shariff said...

nampak style n simple bekas kuih tuh..mane nak cari agak2...kalau yg noe beli nih mesti affordable kan kan...ihiks

mamawana said...

Tikus? So sweet.....

Selamat Hari Raya...

Mama Likha said...

selamat hr raya.

noe cantiklah !