7.9.11

PhotoRawak Sekitar Aidilfitiri 2011

Seperti biasa dan tipikalnya aku mempersembahkan;


Eid troop - Luke, We're your father


 Siap sedia nak ambil gambar


Love

 Sesi kegemaran ramai.


Ratu kebaya of the day

 Nyawa dan semangat waja.

 Barisan belakang; Perisai. Barisan depan; Sayap

 Dr. Bombay dan Emak Sayang

Rumah mertua pulak


Konvoi ke Johor yang..sangat..phew~ letih siak. Berpetak bontot asyik duduk dalam kereta je.

Budak budak zaman sekarang



Sekian, Wassalamualaikum.










15 comments :

Rhona Rozlan said...

Gewam tengok ratu kebaya tu.

yui92 said...

nice family photos

si uniformbravoindia said...

ratu kebaya of the day..

hai si comel.. haha

Shila Adnan said...

Itu iPad budak-budak itu ke? Wow, majunya!

hanaahmad said...

ouh. manis semuanya.

Lady RaRa said...

gedik tau sabrina kebaya-kebaya! aku makan kang!

-icha03- said...

comel nyeeeeee sabrina
auuwwww....

johor kt mane?
huhuhuhu
klu x bole beraye same same

sharEna said...

every picslooks nice =)

love it

hanys said...

Gila budak2 cenonet dh main ipad? Aku? Huhuuhu...

Othman Juliana said...

gmbr last sejibik cam anak buah aku~ asyik dok main iPad diorg je. Dan anak buah aku besau anak hang je Noe. Zaman aku, main lidi & tali getah jerk. oho!

ghost writer said...

ada minah saleh rupanya...

wah,betapa luasnya keluarga kamu.

cik aletheea : said...

gambar first paling class!!! and awesome too.

misz beauty said...

comel sangat sabrina pakai kebaya! ehehehee

Legasi Piston Pecah said...

tulah dah lama tak datang johor kan?
belum lagi sampai ke PG kan?bukan berpetak je.. mcm2 bentuk ada lepas tu...

Che Lin said...

wah dah jadi mak dara you ni...comel sabrina lenggang lenggok dgn kebaya sulam...