10.10.11

Hujung Minggu #005 - ili


 Selamat pengantin baru ili.

Ili cantik sangat.

Makanan dan lauk pauk pun sangat sedap. Aku terpaksa kontrol untuk tidak nampak "sudahlah-gemuk, -gelojoh-pula"

Kawan seperjuangan team BANGKIT dulukala. Merangkap Jurugambar pertunangan aku. Tapi aku boleh lupa siapa dia. Siap panggil nama dia Ain walau sebenarnya Yanniz namanya. Sorry Yanniz. Sorry. Salahkan metabolisme kau yang tiba-tiba meningkat tinggi.

 

 




"Oh bulan, seolah olah memerli aku"


Selamat pengantin baru bagi yang mendirikan rumah tangga pada hujung minggu yang lalu. Semoga tabah mengharungi dunia baru. Semoga sabar melayan kerenah pasangan masing-masing. Semoga dikurniakan cahaya mata. Semoga baik-baik semuanya. 

Aku tak pasti doa manusia banyak dosa macam aku ni dimakbulkan tuhan atau tidak, tapi hakikatnya, ya, semoga kamu semua baik-baik sahaja.

Amin.






19 comments :

Darus Interferon said...

slm, tak berminat buat vlog ka?

share tips make up untuk isteri saya

♥CIK SHA♥ said...

pheewittt..cun gilos ladynoe kite ni..^_^


selamat pengantin baru juga buat ili..

Ijah EmoTemo said...

cun nya uolss noks! hiks.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dengar nih ya! awak x gemuk okeh! sy rs awak sgt lawa..bg sy awak ni bukan kategori gemuk tp rangka besar..tp itu semua x penting sbb awak sgt lawa! maka jgnlah rs diri awak gemuk lg...just fokus pd kelebihan awak sj..


p/s: sy kurus, sy petite dan saya tidak lawa..

Fahreen Fredo said...

Glowing gile muke ko ye! Memang semakin cantek sejak2 da pakai safi rania neh. Hehehe

Kalau aku laki da lame aku cantas sebelum fendi hakhak

ochs widdle said...

ye.baru nak cakap muka glowing..

hehe.dah start pakai safi rania dah.
tak taw la efek nya mcmana..

pengaruh ladynoe

Ladynoe™ said...

errr..muka glowing tu sebab Photoshop.

Rhona Rozlan said...

NAK CIUM PIPI SABRINA JUGA!

hanaahmad said...

cantiknya kamu!!!!

zella y said...

cantiknya awak...;)

Wanita Mutalib said...

oke. dpt gak tgk awak.

oke. cantik.

awwww. mak jelos!! :p

ajujua said...

Awak kat awak gemuk, tapi awak tak gemuk pun?

RED STRYDER said...
This comment has been removed by the author.
RED STRYDER said...

masa saya tgok pic Ladynoe,saya suruh deorang teka umor Ladynoe. Ade kawan saya cakap "ala ni muka umur 20 tahun ni"... tapi Ladynoe mmg sgt cantik... n x gemok pon mcm yg org ckp tu...

RED STRYDER said...

masa kawan saya tgok pic Ladynoe,saya suruh deorang teka umor Ladynoe. Ade kawan saya cakap "ala ni muka umur 20 tahun ni"... tapi Ladynoe mmg sgt cantik... n x gemok pon mcm yg org ckp tu...

Myra said...

Lady Noe :D

Tak perlu fikirkan sama ada doa kita kepada orang lain makbul ke tak, yg penting kita sincere dgn doa itu insyaAllah sampai kt penerima :) good thoughts mesti sampai ;)

and the pix are lovely! u sgt gorgeous ;)

khemy said...

Hi Noe,
Ko pakai inner tudung yg sekali tutup leher tu ker? Kalau bukan mana nak cari inner macam yang ko pakai tu?

nn said...

selamat pengantin baru ili! hhe.

Lady RaRa said...

gila babeng wey, tengok sampai laki orang mintak hang buat tutorial mekap nak tunjuk ke bininya!

wuhhhuuuu! wuhhhuuuu!