29.10.11

Pemenang FotoRaduan #01 - Jomblo



Bismillah

Setelah berbincang dan bertukar pendapat dengan juri-juri tambahan yang lain, aku sebulat hati telah memilih gambar ini;


sebagai Pemenang FotoRaduan #01-Jomblo



Tahniah kepada  Marhayu Muhiddin. 

Nantikan hadiah sampai kepada kamu, ya. :)

Bagi yang tidak berjaya, lain kali cuba lagi. Dijangka hadiah yang lebih menarik akan ditawarkan selepas ini.

p/s: Sebenarnya, tangan aku mengigil sewaktu menaip posting/pengumuman kali ini.

14 comments :

rekbing said...

ingat nak kritik keputusan kau ni noe..

tp pertandingan kau kan, suke hati kau lah kann?

HAHA

(tp bagus bnde kau buat ni. *clap2*)

Darus Interferon said...

tahniah, i cuba next time

Rina Hamid said...

walaupun x menang...tapi xpela..xde rezeki..congrats to the winner..i'll try nex time *sambil sedih*

ikhan said...

tahniahla ye buat pemenang. yang penting kita semua bukan 'pengalah'...haha :p

Wanita Mutalib said...

tahniah!!! :)

Datin Lulu said...

Tahniah kepada pemenang!!!

Memang cantik gambar ni =)

Miss Nadya said...

tahniah..:)

new entry ::

1 :: Tagged ツ
2 :: Review Real Steel ツ
3 :: Photoshoot ツ

Liz Ard 27 said...

jomblo gile gamba ni..

-icha03- said...

huk huk huk ..
tak ada rezeki ...

Kasmawati Jaafar said...

noe, tunjuklah jugak gambar-gambar peserta lain. at least yg top 5?

abbie eusoff said...

Noe, i saw u in her world nov issue

Dr.oracle said...

haish, tau2 da ada pemenang, kalo tak mesti aku dah menang huhu...

salam singgah :)

Huddy said...

Next one bila? :)

Niksu Rashid said...

hi kak noe! takde fotoraduan kedua ke? :)