13.12.11

Perkara Rawak #043 - Teka teki petang hari.

Seorang majikan berjantina lelaki. Sudah berkahwin, datang menghampiri sekumpulan anak-anak buahnya, kesemua wanita 3 orang belum berkahwin, seorang sudah berkahwin, iaitu aku.

Bual punya bual sekali lelaki itu berseloroh yang bunyinya begini;

"Tu la i kawen awal..sepatutnya i tunggu dulu..hahahahaha i ingat dulu kahwin ni menyeronokkan. Rupanya single lagi besssttt!!! ye dak? ye dak? AHAHAHAH!"

Dan yang 3 wanita belum berkahwin itu;

"Yeahh!!! yeahhh!!!"

Persoalannya,

Gambarkan raut wajah aku pada ketika itu.

19 comments :

Lady RaRa said...

raut wajah hang ialah raut wajah 'wtf'

Husna Zainal said...

sebenarnye rugi kawen lambat..

ini serius! haha

Fara said...

Kalau AKU (ok, aku tak faham bahasa...subjek utama ialah KAU)..

...muka dah berkerut, speechless dan aircond bersuhu 16 celcius aku rs mcm 30 celcius.

=p

♥ Elin ♥ said...

poya2 sungguh!

Legasi Piston Pecah said...

mungkin apa yang menyeronokkan tu dah hilang kot... kene tanyer jugak, sebab apa dia kahwin awal? kikiki

Fahreen Fredo said...

Raut wajah kau ialah

Pale hotak hang tak best. Gaddemit! Aku da kawen tapi syok je :D

De' Nurul said...

"senyummm...tak perlu kata apa apa"

mun said...

awkwaardddddd!!! -_____-'

Lady Dayana said...

patut u ckp.."kesian perkahwinan u tak syok..i best je kawin"

Honestly, being married is the best thing ever happen to me..kalau tak, tak dapat merasa kebahagiaan ada anak.. :)

Presiden Makwe Kintan said...

Hang buat MUKA SENTAP (sambil kedua belah tangan letak kat bahu)...^__^

hazirah kamal said...

atau sebab dia ingat ladynoe anak dara jugak,

riak wajah ladynoe mungkin 'riak tengah bangga'

NXXB said...

mesti lu rasa nak terajang dia ye dak? kah3

sya_zazoo said...

you ckp "entah..rasa kawen sonok lagi kot" laki yg dh kawen tp xsonok tu tandanya dia GATAL...

Zoe said...

mengangkat sebelah kening sambil mengecilkan mata ala-ala ziana zain

tupaimerah said...

malu - dapat bos yang celaka macam tu..

amm_xgen said...

kesian bini bos hang tu dapat laki mcm tu....

Raut wajah hang pulak urm ....???? tah la sebab aku pun x kawin lagi, jadi tak tau la apa bezanya "perasaan" bila dah kawin ngan belum kawin ;-0

StormX said...

raut muka yg berkata dlm hati,
naharom punya bos

padahal hari2 cari bini dia gak

A'ishah Kamaludin said...

saya sokong husna zainal, sebenarnya yang kawen lambat tu rugi. dan ini sangat serius

SARINA SANGKALA said...

Raut wajah mestilah MARAH...bukan bos tu husband u ke?