19.3.12

Berkembang Dengan Anmum Essential.

Mohon abaikan muka Fandi. 

Tak sangka.

Kalau berbual dengan mak mak yang berada disekeliling aku, memang dah ramai rupa-rupanya dah bertukar ke Anmun Essential. Sebagai seorang emak, aku memahami keinginan dan harapan yang menjadi sebab musabab kenapa kebanyakan mereka beralih kepada Anmum Essential.

Sebenarnya, aku juga telah beralih ke Anmum Essential.

Pada mulanya risau juga kalau-kalau dia tak berapa gemar dengan rasa baru yang berbeza. Apa yang aku lakukan ialah mencampurkan sedikit demi sedikit Anmum Essential ke dalam bancuhan susu yang biasa Sabrina minum sebelum ini.

Apabila sampai ke tahap di mana aku membancuh Anmum Essential keseluruhan untuk Sabrina, agak lambat juga dia nak habiskan susu dia. Tapi lama-lama dia biasa dan kini Sabrina memang suka minum Anmum Essential.

Mujur Sabrina bukan cerewet bila masuk bab-bab susu ni. Apa yang aku bagi, seolah-olah dia tahu itu adalah yang terbaik untuk dia.

Setakat ini, aku perubahan terdekat yang aku dapat cam ialah nafas Sabrina tak ‘semasam’ dulu. Kerana seperti kita sedia maklum, kandungan gula yang berlebihan pada makanan boleh menyebabkan nafas berbau sedikit.

Kebanyakkan kanak-kanak yang minum susu Anmum ni kalau diperhatikan antara kawan-kawan saya, mereka macam petah bercakap, bijak menyelesaikan masalah dengan cara mereka sendiri. Aku baru cuba Anmum ni dan berharap satu hari nanti Sabrina pun mempunyai keletah cerdik yang sama.

Dan apabila aku berkongsi cerita dengan emak-emak yang telah beralih ke Anmum Essential pun, semuanya mempunyai kisah yang lebih kurang sama. Mereka menceritakan tentang perkembangan anak mereka dengan begitu baik sekali selepas bertukar ke Anmum Essential. Lagi pun, Anmum Essential adalah satu-satunya susu membesar tanpa gula tambahan dan hanya mempunyai nutrisi yang benar-benar bagus untuk tumbesaran anak-anak seperti Gangliosides misalnya.

Untuk keterangan lanjut sila layari www.facebook.com/AnmumClub.

Ibu-ibu, bapak bapak, saya sudah mencubanya. Kamu bila lagi?

1 comment :

Tulus Sweet said...

Annum Essential mmg good for kidslah. sedap pun sedap. hehe