22.5.12

Selamat Menyambut Pesta Kaamatan dan Hari Gawai


Bagus lah. The moment dia nak balik, jam 5.30 petang, dia bagitahu aku yang kad Ucapan hari Gawai dan Pesta Kaamatan nak sebelum Jumaat. Dan Esok serta Lusa (Rabu dan Khamis) aku tak ada kat pejabat sebab kena attend kursus.

Time ni dia mungkin tengah syok mandi bersiram dan siap-siap nak solat maghrib. Sementara aku stuck kat pejabat menyiapkan semua ni.

Haih. 






Lazy Digital Illustration with Basic Adobe Illustrator Brushes.


Selamat Menyambut Pesta Kaamatan dan Hari Gawai bagi warga Sabah dan Sarawak. Kirim salam kat Unduk Ngadau!





13 comments :

♥CIK SHA♥ said...

lazy digital? how nice that lazy digital..kalau la aku..memang takjadi rupe org dah biarpun lazy ke rajin ke..kih3..

Z said...

Cantik sangat. You're gifted, Noe!

NorMala @ KaKakSaTu said...

x aci.. lazy pun cantik..

Riena Haiqal said...

cantikkk nyaaaa... terror ar.... walaupun saya orang labuan dekat ngan area sabah gak, tetap gak nak berterima kasih.....:)

-icha03- said...

cantik.

♥naematulsaadahismail♥ said...

noe....kreatifnyaaa...
sape kata produk poli xleh berjaya kan..

psst..mcm xcana jadi tukang bebel kat poli..

keep it up noe.. suka tgk org kreatif2 ni

Anoneemus™ said...

Eh, haram tau buat ucapan tadau keamatan. Tak tau ke asal usul sambutan hari gawai?

Hahahah.
Just kidding.

Hanys Jehari said...

Noe ni.. Jeles nya ngan kreatifanya... Huhu

mama maman aka yana said...

Pandainyer.....

Ayyman Rahim said...

Kenapa nama dia lazy? Kalau ni dipanggil lazy, kalau saya buat, rasanya tahap lazy nak mampus la. Haha.

hime s said...

nice..pakai wacom?

ViccMalarn said...

Wauuu hebat! Suka la tgk hasil kak Noe. Keep it up :)

Faisal Anawai said...

Hi.. Kalau nak guna grafik ini untuk ucapan bagi opis saya boleh? nanti saya kredit balik link ke blog cik.

tapi saya akan ubah text ucapan la..