4.6.12

Perkara Rawak #058 - Jerit








Sejukkan aku tentang cerita tentang si Dia yang maha Pengampun dan maha Pengasih. Untuk aku ubat setiap luka yang tercalar penuh di setiap degup jantung dan nyawaku. Tenangkan aku tentang kisah adanya hadiah untuk hati yang merintih pilu. Atas semua sedih yang aku alaskan dengan sabar dan aku tahankan di setiap nafasku.

Hati ini menjerit. Tuhan sahaja yang mendengar teriaknya.



"Iblis mintak panjang umur pun Dia makbulkan, pulakkan hamba Dia yang sembahyang dan berdoa takkan lah Dia nak tolak. Padahal derhaka betul iblis tu" - Dr. Maza


6 comments :

zulaikha said...

mohon share kak. terima kasih =)

Jiji-Fify said...

Sangat menginsafkan. Hope kita semua masih didalam redha-Nya.

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

mardhiana said...

Ya Allah, menginsafkan.. Thanks for sharing

Ashypink said...

Tq noe. Nk share :')

Amoi Ida said...

Terima kasih atas perkongsian. Memang tengah bersedihpun. Indahnya Islam.

izan said...

i love this entry so much akak..tq..