26.7.12

Diari Natrah 2012 (Bhg 2)

Julai 23 - 1.40 am

Sumpah tak boleh blah. Aku baru lepas call fandi. Minta dia datang ke Hospital pada jam ini. Di tebing katil aku duduk sambil di depan nurse menunggu dengan wheel chair yang akan menolak aku ke dewan bersalin.

Aku cakap, "saya nak tunggu suami saya" sambil berjurai air mata. Nurse ni nampak macam budak-budak. Jadi dia turutkan sahaja kata aku. Terkebil kebil dia menunggu.

Dah bukak 4cm. Aku lansung tak seronok. Nurse yang cek bukaan jalan aku tadi merodok ganas gila. Aku suruh stop sekejap sebab tgh contraction pun dia henjutkan sahaja. Nate mu mek. Hok mu nanti mu tunggu je lah balase nya.

Okay dah nak masuk labour room sekarang! Fandi dah sampai kat lobi hospital!

(Baca bahagian 1)
(Baca Bahagian Akhir)

13 comments :

amelyn said...

semoga semua dipermudahkan sis!
insyaAllah. congrats in advance..

May Maisarah said...

semoga selamat semuanya kak. insyaallah, amin... =))

♥♥relyza♥♥ said...

moga semuanya dipermudahkan noe.

norinaomar said...

Baby Natrah dah lahir kan?

sebab baca kat blog Julie Honeyshakes

Tak sabar nak tengok adik Sabrina

Lady RaRa said...

sedap nama Natrah. klasik. macam nama kakak dia jugak.

BetiZaini said...

Mudah-mudahan selamat semuanya. Amin Ya Rabb. The best pain in the world:)

oh..noe bersalin kt spital ampang ye..blakang rumah saye je tu.

Congrats in advance:)

BeauBargain said...

insyaAllah semoga dipermudahkan dan semuanya selamat..

-icha03- said...

apsl baca ni airmata genang2 nie?
huk huk huk

tapi tergelak sbb bace psl nurse tu
hahahaah

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

disaat begini suami mmg segalanya.. aku pun x dapat bygkan kalau bersalin tanpa suami aku, mau tak terteran rasanya..

♥CIK SHA♥ said...

semoga selamat semuanya..

R.R.Z said...

congrats noe!
tak sbr nk tgk baby

O'gosh said...

dah bersalin ke....x sabar nak tk baby..congrats eh..

Soul Nazri said...

Hmm,,,sepatutnya masa contraction dia tak bleh cek jalan..kene tunggu contraction stop..apa da nurse tu.. teruk betul buat kerja..dah la tengah sakit