12.7.12

Perasaan Hamil Pada Minggu ke-39

Tengok kaki - dah membengkak. Hidung kembang. Rasa macam bibir atas dah berlaga dengan muncung hidung.   Solat atas kerusi. Perut dah overload. Dah mula bercuti. Duduk rumah rehatkan badan dan minda. Memasak satu hari paling banyak 2 lauk sahaja.  Semakin benci tengok refleksi diri dalam cermin. Muka dah kusam. Collagen dalam tubuh semakin merosot. Bibir pucat. Rambut kasar. Dagu berlapis. Dah malas nak jaga makan. Malas nak naik mesin penimbang.Takut hakikat menghampakan.

Tapi - penuh cinta.


All from KidiQi Baby


Am I  having a girl? Expecting another anak dara? Yes, yes! Alhamdulillah, Allah maha tahu apa yang menggembirakan hambaNya.


Siap dah tempah baju kurung untuk hari raya untuk dua beradik gitu.  Sabrina's baju kurung (left) from Shambijoux and Her adik's from Manjakuhappy.com




16 comments :

Salhah Suhot said...

tahniah for the 2nd anak dara!

MySensasi Gossip said...

Tahniah,insyallah semoga dipermudahkan oleh Nya...

♥naematulsaadahismail♥ said...

Alhamdulillah..
Semoga dipermudahkan...

aqel said...

comelnye baju kurung tu.. =D

BetiZaini said...

Wow..congrats in advance..mudah2an semuanya selamat ye.

cutenye baju kurung diorang. baju anak i pun tgh pening nk cari lagi..huhu..

same mcm i, minggu2 terakhir tu rase nk toreh2 je muke mcm loser gile.haha..

-icha03- said...

yeaaayyyy ... !!!!

O'gosh said...

congrats ye..x sabar nak tgk adik Sabrina..

IBU GRACE said...

noe dah tutup fb ke

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh! comeinyer baju kurung tu ... xcited pulak tgk, hikhik~~

Ezzan Yusop said...

congrats noe!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

biasa org tua-tua kata kalau mengandung baby girl maknya cantik berseir-seri :)


p/s: btw, rsnya sy nampak gambar noe dalam majalah hijabista keluaran 1 baru-baru ni..rs mcm noe x taula betul ke tak :)

Mooniqueen said...

Nk bersalin Dah kan? Semoga selamat semuanya... Cutenya Baju kakak Sabrina

Mama Likha said...

salam noe.

noe dh tkde fb yer. its ok, just nk wish noe sihat dan selamat semuanya... semoga noe dan baby nti sihat - sihat saja yer... tk sbr nk tgk jr. sabrina :))


assalamualaikum noe.


-zteesyahmi-

Ladynoe™ said...

LOL at BetiZaini's comment. hahahaahahah!

Aini Amir said...

2-2 curly hair? tahniah in advance Noe. Smoga selamat lah semuanya..

ederq said...

heee noe tipu. hari tu nampak noe, fandi n sabrina kat ikea. noe tinggi lampai. cantikkkk. nak tegor tapi malu :p