3.9.12

Hanya Yang Terbaik untuk Anak Kita

Selain daripada memberi didikan, belaian, peluk cium, layan kerenah dengan sabar; apalagi yang korang rasa benda terbaik yang korang dah bagi terhadap anak korang? Pakaian yang mewah? Persedian wang simpanan masa depan? Apa lagi?

Atau mungkin Susu membesar yang terbaik? -

Semenjak bertukar ke Anmum, aku perasan Sabrina semakin maju dalam hal menyelesaikan masalah. Seronoknya bila tengok Sabrina yang aku jangka akan buat ‘hal’ bila dah dapat adik baru, tetapi hakikatnya dia dah jadi kakak yang sangat lovely. Hihi.

Seperti yang korang tahu, Anmum adalah satu-satunya susu yang menggabungkan khasiat Gangliosida dan DHA dalam satu formulasi yang sangat unik untuk membantu perkembangan otak anak-anak. Fungsi DHA adalah untuk membantu pembinaan sel otak. Gangliosida pula adalah untuk membantu sel otak ini berhubung antara satu sama lain. Semakin banyak sel otak berhubung, semakin cepat lah anak kita belajar.




Aku suka sangat, sebab satu – tak ada susu membesar kanak-kanak yang boleh tawarkan aku khasiat sebegini..dan dua – Anmum Essential memang susu yang tidak ada gula tambahan – sebab aku memang sangat menitikberatkan kandungan gula ke garam ke dalam setiap makanan yang aku suapkan ke mulut anak-anak aku.

Apa yang lebih menarik lagi, Anmum Essential yang terbaru kini di formulasi dengan khasiat Gangliosida dan DHA yang lebih tinggi sehingga;

80% lebih DHA

dan 25% lebih Gangliosida!

So korang-korang, beralih lah ke Anmum Essential. Boleh jadi geng Sabrina nanti. Dengan DHA dan Ganglisida, sesuatu yang hebat boleh berlaku, noks.

1 comment :

BetiZaini said...

yes sokong!!ank buah sy mmg minum anmum since 3month old. n now, die dh 2thn lbh, mmg petah bercakap n berfikir.

sy pulak bile mule bg susu formula kt anak time tu umur die 8bulan. Skarang die 1thn 1 bln.Mmg xde susu lain dlm pale otak, trus ke Anmum. Kelmarin opah die kate, die xmo minum susu, saye dah gelabah sbb terfikir, xkan kne tukar susu kot???2hari jugak la die xminum susu tepung melainkan mkn nasi n breastfeed mlm n sblum g keje..last2 smlm opah die bagi guna picagari. mau pulak telan. fuhh lega, rupenye bkn ngade nak tukar susu, tp ngade nk tukar botol.hehe..lega sgt bile dpt tau yg ktorang xperlu tukar susu. Sbb ktorang tau Anmum is the best.. eh mcm contest jet anmum je kan. pjg gile.hehe