18.9.12

TerbaikDariLadang.com.

Aku ni memang boleh dikatakan tak pernah lansung nak beli tudung di online. Entah kenapa, mungkin sebab aku tak yakin. Sebelum ni ada jugak kau bertanya di Twitter tentang online tudung shop yang best best. Ramai yang respon. Ramai yang mencadangkan online shop yang boleh tahan bagus.

Tapi dalam banyak-banyak, aku boleh sangkut dengan TerbaikDariLadang.com

Satu - sebab aku bukak-bukak je website ni, terus ada pop up tutorial cara-cara pakai shawl yang diberi secara percuma.


Hanya perlu isikan nama panggilan dan emel supaya mereka boleh send video tutorial ni. Ini video tutorial pertama yang TerbaikDariLadang sediakan.



Dua - Layout web dia yang tak serabut. Ini korang boleh lihat sendiri di TerbaikDariLadang.com. Clean dan lapang. Tak serabut kita nak membeli belah online. Kalau nak serabut, baik pegi jalan TAR je kan.



Dan seterusnya baru lah design shawl yang menarik hati aku. Apa yang menariknya ialah, setiap premium item dari TerbaikDariLadang.com direka khas secara eksklusif di mana hanya ada satu helai tudung untuk setiap rekaan. Tapi kalau tudung lain yang bukan premium item, ada banyak stok. Jadi, jangan hampa.

Cara nak beli pun senang. Dan lebih best lagi ialah penghantaran adalah percuma dan ada jaminan 98%  gerenti puas hati. Kalau tiba tiba 2% tu korang tak puas hati, kita boleh dapatkan pulangan wang dalam tempoh 7 hari.

Jadi, untuk merasa sendiri pengalaman beli tudung secara online sebelum nak masuk kerja tak lama nanti, maka aku dah pilih 2 jenis design tudung dari TerbaikDariLadang.com.


Tak sabar nak tunggu 2 shawl ni sampai. Untuk korang yang berminat nak tahu lebih lanjut, boleh pergi sendiri ke TerbaikDariLadang.com. Bukan tudung dan shawl sahaja, Baju muslimah pun ada sekali. 

So, cekidaut! TerbaikDariLadang.com.





No comments :