11.10.12

Perkara Rawak #065 - Cover Line

Antara benda yang aku paling ingat semasa bertarung nyawa nak bersalinkan Natrah ialah, semasa nurse suruh aku mengangkang di saat nak meneran.

Dia suruh aku berbaring dan rapatkan buku lali aku ke pangkal peha. Oleh kerana aku memiliki kebesaran peha yang amat luarbiasa, bagi aku itu adalah satu teknik yang sangat susah;

"Rapat kan lagi puan! rapat kan, pegang pergelangan kaki rapatkan buku lali ke pangkal peha!" jerit nurse tu.

"Tapi, peha saya besar, tak boleh lipat..." kata aku dalam nada kesakitan

"Boleh puan! Orang GEMOK macam mana pun boleh buat!"

Tiba-tiba suasana bilik bersalin yang riuh tadi menjadi senyap dalam 4 saat. 

3..2...1...lalu nurse tu sambung

"Apatah lagi puan yang KURUS ni.."



Cis. Jahanam punya cover line.







Oh, ini lah Natrah. Hai Natrah, say Assalamualaikum, evrybareh!


:)




20 comments :

Nur Afrina said...

haha~ adoii. pandai pulak nurse tu nak ambil hati. huhu :D

Fahreen Fredo said...

Hahaha baik punya cover line.

Comelnya natrah!!! Waalaikumsalam sayam!

cik aletheea: said...

ok.
terkesima sebentar

mun said...

terbaik ayat cover line dier..hahahhaa..comel nyeee natrah

Julie Anne said...

siot. terbarai aku gelak.
lawak seh nurse tu

Fiza said...

muka natrah sama cam sabrina..cute :)

-icha03- said...
This comment has been removed by the author.
-icha03- said...

adoiiihhhhh
dalam keadaan cemas mcm tu pon
ade gak lawak nyeee
hahahahahahahah

ohh ...
mcm tu ehh beranak normal
buku lali kene rapat kat peha?
kene prrektis ni
sbb 1st bby, operate

natrah sebijik sabrina
rambot mcm mane noe?
curly juga keee?

*ade tgk masterchef yg baru ni tak
sorang peserta nama etiqa tu
ade iras muke awak
:)

mint_pudina said...

funny =)

Aishah Rahim said...

Aku gelak sampai officemate aku tanya;

"Tengok apa yang kelako sangat tu?"

hitomi lavender said...

Memang bijak nurse tu bg knyataan mnyelamatkn dri.huhu

EZAN IDMA said...

hahaha nurse buat lawak

eiyra'z said...

hahahhaha...aku gelak besar sorg2 smpi org sebelah meja aku tny ko dah knp gelak kuat2?hahahha....mmg jahanam punye cover line..

Shasha Saad said...

kahkahkah lawak2

xxxxxxxx said...

Inadvertent toma'ninah o:-)

eray said...

eray leh bayangkan awkward momen tu, siap cam ade bunyi cengkering lagi. hehehe.

nway muka natrah mcm muka ayah dia.

noe, mari melepak bersama, mungkin jumaat depan.


http://welovesusuibu.blogspot.com/2012/10/jadi-ahli-shaklee-bersama-kumpulan-elit.html

man said...

bagus nurse 2..sila lah dtg ke blog sy..http://apa saja.blogspot.com

bintanghati said...

hahhaaa..

Cik Cura said...

Hahaha.. Serius kelaka..

suez said...

hahaha aku suka entry ni. buat aku gelak sorang2. lagipun nurse tu takkan berani tak cover line punya, takut kena hentam dalam blog perempuanjomblo lepas tu. hehe.