5.4.13

Beli Herbalife pada HARGA LAMA (Promosi April 2013)

Bagi yang selalu tertanya apakah bentuk bentuk set permulaan herbalife yang patut di ambil, hari ni aku nak war-warkan bahawa korang boleh dapatkan Herbalife pada HARGA LAMA (Harga baru telah diumumkan pada 27 March 2013 aritu) terhad pada bulan April je ni ha.


Set ni aku rekemen untuk mereka yang tidak mempunyai masalah penghadaman, yang boleh membuang air besar hari-hari tanpa sebarang aral melintang.



Set ni pulak aku aku rekemen kepada mereka yang mempunya masalah penghadaman lah. Yang 3-4 hari pun belum tentu korang beron. Nampak tak kesannya di situ? 4 hari hidup penuh makan tapi takde pembuangan. Toksin berkumpul, maka memang liatlah penurunan berat badan.



Ni set yang aku mula-mula ambik semasa nekad nak beli Herbalife dulu. Alang-alang menyeluk pekasam punya set. kihkohkih. Dengan izin Allah, kesannya cepat sikit bergantung kepada tahap disiplin dan ke-istiqamahan kamu.

Untuk pertanyaa, moh le emel faridahnoor@gmail.com
atau wassap je di 0123102140


P/S: By the way, forgive the tahi-ness of the gambar. Aku ingat dah cun dah. sekali transfer, hambikk semua blur.


2 comments :

Irfa said...

OH MGKIN AKAK SESUAI YG SET KE2 SBB MAKAN BANYAK..BERON JARANG2,HUHU

#ciksuzlin said...

berapa pula harganya?