28.1.14

Ralat

Cetakan kedua Desaturasi Merah Jambu dah siap. Cetakan semakin berkualiti apabila Dubook Press siap kasi efek embos pada cover. Kemain sungguh rasanya. Cuma aku tak sempat nak umumkan sebab sibuk tak menyempat. Boleh emel ke faridahnoor@gmail.com tapi terus terang aku tak dapat nak poskan dengan kadar segera sebab kini sedang menjalankan tuntutan penting sebagai seorang ibu. 



Natrah kena demam campak. Aku cuti sepanjang minggu dan berkurung untuk jaga si kecik ni. Bagi yang dah order, aku minta maaf sebab terpaksa suruh kamu paksa diri supaya bersabar. 







6 comments :

HaFizaH aYu said...

Nak beli buku ni jgk apa2 nati ayu email yer sis..neway natrah cpt2 sembuh taw jgn buat ibu risau ♥

haidar abdullah said...

Hai Noe,

saya baru tahu yg fandi tu schoolmate saya. Sama batch pulak tu. Pic dia dalam ni lain benar. Mungkin sebab berisi

Anisa sarwani said...

get well soon dear...u are strong baby

:: Mrs.Eady :: said...

SEMOGA CEPAT SEMBUH SYG

Fahreen Fredo said...

Alahai cik natrah! Cepat sembuh sayang.

Byzura Mj (By) said...

its okay. patutla senyap. semoga sembuh baby :)