4.2.15

Mulakanlah Hari Kamu Dengan Herbalife Formula 1 Shake Amboi Skimanya Tajuk



Dah lama kan aku tak cakap pasal herbalife? Ya aku masih lagi setia jadi dealer. Setia minum sebagai sarapan. Sebab aku dah terbiasa sebelum Herbalife pun rutin sarapan aku ringan-ringan je. Alang-alang dah kenal dengan herbalife,  tak salah aku teruskan bersarapan dengan shake yang penuh khasiat dan vitamin ni.

Ada satu benda aku nak share tentang Formula 1 Herbalife ni. Formula 1 Mixed Soy Powder Drink ni teruji mempunyai kandungan GI yang paling rendah di antara kebanyakan makanan rutin yang kita ambil seperti nasi, kentang, mee, mihun dan sebagainya lah.

Apakah maknanya GI tu? GI tu Glycemic Index (G.I). Iaitu tahap pengukuran kualiti untuk karbohidrat dalam makanan, berdasarakan berapa pantas makanan tersebut utntuk menaikkan paras glukosa dalam darah.

Lagi senang nak faham, semakin rendah kandungan GI dalam makanan yang kamu ambik, semakin lama tenaga yang dibekalkan dan semakin lambat kamu rasa lapar. Dengan kata lain, Herbalife ni memang diet yang tak tolak karbohidrat malah membekalkan sumber karbohidrat yang baik untuk badan kamu.

Tanpa bercakap banyak lagi, untuk hari ini sahaja, aku buka tawaran untuk membeli Formula 1 Shake ni dengan harga diskaun. Siapa yang baru nak berjinak-jinak minum shake herbalife ni aku cadangkan kamu bancuh dengan susu rendah lemak setiap pagi dan rasanya sedap pasti nak lagi. (aku bancuh guna air kosong je biasalah otai)

Tawaran ni aku buat untuk hari ini sahaja sebab aku nak clearkan stok je ni. Dan sebelum aku diajukan soalan beribu lemon, ingin aku pesan bahawa tawaran ini sah dengan pembelian Formula 1 Herbalife Mixed Soy Powder Drink sahaja. Anda juga boleh membeli produk lain dengan harga normal.

Nak tau berapa harga selepas diskaun, silalah hubungi (WhatsApp dan SMS) aku di 012 310 2140 tanpa segan silu sebelum hari ini berlalu dengan sia-sia.





1 comment :

izzazi syahnaz nazri said...

haii. baru nk try . thanks. http://kliktekan.blogspot.com/